پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

هفته بیست و سوم بارداری

1392/11/7 11:59
نویسنده : مامان صدیقه
127 بازدید
اشتراک گذاری

الان من تو هفته بیست و سوم بارداری هستم. لبخندلبخند

تو این هفته چشمای قشنگ نی نی م مژه دار شده.هوررررراتشویقتشویقلبخند

خودشم حسابی شیطون شده و همش تو شکمم ووول میخوره .

دیشب که حسابی تکون میخورد و نمیذاشت بخوابم .دستمو گذاشته بودم رو شکمم و جوجو همش تکون میخورد .حرکتش رو حس میکردم.حسابی خسته بودم آخه بعد از اداره تو خونه هم مشغول آشپزی و تمیزکاری بودم.

چقد دوست دارم بغلش کنم.چقد دوست دارم بوسش کنم. شده همه زندگیم.همه فکر و ذکرم.همه وجودم.

الانم که دارم این پست رو می نویسم داره ورجه وورجه میکنه.ماچماچ

نمیدونم چرا خداوند اینقد بچه رو عزیز کرده؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پرتو
7 بهمن 92 14:28
عزیزم خدا رو شکر که هر دوتون خوبین و فسقلی تا میتونه شیطنت میکنه بچه بایدم عزیز باشه دوستم چونکه از وجود خودته در پناه حق باشین
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی.
ناديا
7 بهمن 92 18:46
عزيززززززززززززززززززززززم نازي معلومه به خودت رفته تو شيطنت بزار براي خودش بگرده چکار بچه داري يه خسته نباشي تپلم بهت بگم از راه دورعزيزه بخاطر اينکه معصومه و هم اينکه از وجود خودت جدا ميشه ميگن اگه مي خواي قلبت بيرون تنت بتپه مادر شو براي اينه که اينقدر واست عزيزه
مامان صدیقه
پاسخ
آره وقتی توی دلت میچرخه خیلی لذت بخشه از ته دل دعا میکنم خودتم بزودی اینو حس کنی.آره من قبلاً شنیده بودم خیلی عزیزه ولی درک درستی ازش نداشتم.الان متوجه شدم
بابای حسن
8 بهمن 92 10:52
سلام مامان نی نی این همه رمان نویسی نکن که فردا نویسنده هری پاتر از شکایت کنه که فروش رمانش را آوردی پایین. لطف کن هنگام ظرف شستن داخل خونه هم توضیح بده داخل وبلاگت
مامان صدیقه
پاسخ
بابای حسن میدونم حسودیت شدهکه من چقد نویسنده ماهری هستمخیالت راحت از ظرف شستن هم مطلب میذارم
ناديا
8 بهمن 92 13:55
خصوصي گلم
ناديا
8 بهمن 92 14:10
عزيزم فاصله نداره بينشون
نیلوفر
8 بهمن 92 15:07
صدیقه جان مرسی که اومدی و سر زدی عزیزم. انشااله بقیه راه بارداری رو هم به سلامتی و دل خوش طی کنی.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم.سلامت باشید