پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

گریه نکن پسرم

1396/5/28 9:37
نویسنده : مامان صدیقه
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

این روزها نمیدونم چرا صبح ها که میخایم بریم سرکار بیدار میشی و گریه می کنی و همش می گی منم میخام باهاتون بیام سرکار.

خیلی ناراحت میشم.با چشم گریون میری خونه بابابزرگ.

نمیدونم چکار کنم؟

اون روز بابا اومد تا برات تبلت خریده.هرچند که من خیلی مخالف بودم.خیلی به تبلت و بازی هاش علاقه داری ولی من بخاطر چشمات که آستیگماته خیلی نگرانم عزیزم.

امروز هم میخام برم سونوگرافی برای تعییین جنسیت نی نی تو راهیمون و البته سونوی غربالگری دومه.

الان هفته هجده بارداری هستم .ویارم کاملا خوب شده خداروشکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه دایانا
28 مرداد 96 11:24
فروشگاه دایانا
28 مرداد 96 12:07