پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

خدایا شکرت

1392/11/5 9:10
نویسنده : مامان صدیقه
135 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه میخام از خدای خوب خودم تشکر کنم که همسری به خوبی رضا رو در سرنوشتم قرار دادلبخندلبخند. اگرچه بعضی وقتا ازش غافل میشم و بنده ی بدی میشم ولی ته قلبم همیشه بیادش هستم و باهاش درددل میکنم.اون موقع که مجرد بودم همش ازش میخاستم یه شوهر خوب و مهربون و سالم رو در سرنوشتم قرار بده بعد از اینکه ازدواج کردم ازش خاستم یه نی نی کوچولوی پاک و سالم و صالح بهم عطا کنه و زندگی ما رو شیرین تر کنه .اگرچه یه مدت طول کشید و از طرف خانواده شوهرم خیلی فشار رومون بود ولی بازم خدارو شکر میکنم که من و رضا رو لایق پدر و مادر بودن دونست و یه نی نی کوچولو رو توی دل من گذاشت.قلب

ازش ممنونم که میتونم وجود یه موجود زنده رو توی دلم حس کنم .تکون خوردناش و ضربه زدناش به من آرامش میده.یه حس شیرین که فقط وقتی مادر شدی میتونی اون رو حس کنی و قابل بیان نیست.از اینکه یه انسان داره توی دلم شکل میگیره و اگه خدا بخواد تا چندماه دیگه بدنیا میاد احساس عجیبی دارم.

یه حس که قبلاً اصلاً تجربه ش نکرده بودم  یه حس کاملاً تازه.حس نو شدن.حس یه زندگی جدید.حس بهاری تو دل سرمای زمستون.حس شیرین دیدن لبخند رضایت رو لبهای شوهرم و دیدن شادی تو چشاش. حس دیدن خوشحالی تو چشم مادر خودم و مادرشوهرم .حس لذت بردن از توجه بی نهایت دیگران. همش خیلی شیرینه.از ته دلم دعا میکنم خدا این نعمت رو به هرکی که دلش نی نی میخاد عطا کنه.
از اونجایی که من بنده پررویی هستم حالا از خدا میخام که نعمتش رو در حقم تموم کنه و کمکم کنه که نی نی م صحیح و سالم سر موقع خودش بدنیا بیاد .ازش میخام کمکم کنه بتونم به خوبی ازش مراقبت کنم خیلی خوب تربیتش کنم و خیلی خوب بزرگش کنم. بهش بفهمونم که همیشه خوب باشه و خوبی کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ناديا
6 بهمن 92 13:09
واي صديقه جون براي منم دعا کن اينبار ني ني داشته باشم منم از اين حسا مي خواماز لحظه لحظه اش لذت ببر خانوميخصوصي
مامان صدیقه
پاسخ
شرمنده شرمنده نادیا جان حتماً برات دعا میکنم .
رزا
6 بهمن 92 17:05
عزیزم خوشحالم که مثه من تو حسرت داشتن این لحظه هانموندی برام دعا کن با اجازه لینک شدی
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم نگران نباش شماهم خیلی زود مادر میشی منم خیلی ناامید بودم و باورم نمی شد
پرتو
6 بهمن 92 20:15
سلام عزیزم . ممنون که بهم سر زدی با اجازه لینک شدین . خدا رو شکر که فرشتت توی دلته انشاالله به موقش و به سلامت به دنیا میاد . امیدوارم توی تمام مراحل زندگی موفق باشی گلم .التماس دعا دوستم
مامان صدیقه
پاسخ
سلام خواهش میکنم.خیلی خوشحال شدم .حتماً برای همه دوستان خوبم دعا میکنم
ناديا
7 بهمن 92 18:43
خانوم کامنت من کووووووووووووووووووووووووچرا تاييد نشده ؟!!!پس دوباره ميزارم ايشالله ني ني خوشگلت سالم و سلامت بپره تو بغلت براي منم که هنو ني ني ندارم دعا کن
مامان صدیقه
پاسخ
نادیا جان عزیزم حتما برات دعا میکنم ایشالا به زودی خانواده تون اینجوری بشه