پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

مستقل شدن پسرم

1395/8/8 16:36
نویسنده : مامان صدیقه
289 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام  به پسر مهربونم

دیروز جمعه تو سن دوسال و پنج ماه و نه روزگی مستقل شدی و تو اتاق خودت می خوابی.فکر نمی کردم اینقدر راحت قبول کنی ولی ماشالا خیلی راحت تو اتاق خودت خوابیدی.البته تا موقعی که خوابت نبرده خودم کنارت
می مونم و تنهات نمیزارم.

دل کندن برای خودم خیلی سخت تر بود و عادت کرده بودم که کنارم بخوابی.ولی خوب اینم بخشی از دوره رشد و تکامله.

خدارو شکر می کنم که تو رو به من داد و من رو لایق مادری دونست.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

کیان
23 آبان 95 9:57
ماهان جون من هم خیلی وقته که مستقل شدم و تو اتاق خودم می خوابم با این تفاوتکه بابا مامان هم باید کنار من تو اتاقم بخوابند. از شوخی گذشته افرین به شما که این کارو به خوبی انجام دادی من که حتی حاضر نیستم توی تختم بخوابم