پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

شکستن

1395/8/2 9:24
نویسنده : مامان صدیقه
390 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام به پسر کوچولوی شیرین زبون خودم.خیلی وقته برات چیزی ننوشتم.

ماهان من الان دو سال و پنج ماهه و سه روزته عزیزم.این روزا حسابی شیرین زبون شدی .هر کسی رو ببینی ازش می پرسی :پسر کی هستی؟حتی از غریبه ها و از راننده های تاکسی هم می پرسی و جالب اینجاست که همه هم جواب میدن:پسر بابام هستم.خندونک

خلاصه اینکه با غریبه ها هم خیلی راحت ارتباط برقرار می کنی و کم رویی نمی کنی و من از این بابت خیلی خوشحالم.تشویق

کلا پسر شوخ طبعی هستی و بیشتر چیزها رو به شوخی و خنده میگی و بیان می کنی.

وقتی مهمون میاد خونمون ماشالا اینقدر براش حرف میزنی و شیرین زبونی می کنی.

تازگی ها حس مالکیتت خیلی خوب کار می کنه و هیچکدوم از وسایلت رو به هیچ کس نمیدیخنده

حتی به من و بابا هم نمیدی و همش میگی مال خودمه.خنده

منم به این حس مالکیت احترام میزارم و کاری به اموالت ندارمخندونک

دیگه اینکه این روزا هنوز به خراب کاری هات ادامه میدی و کلی از وسایل خونه رو شکوندی.

مثلا تلویزیون مون رو چند شب پیش شکوندی.و یا دیشب کلیپس منو شکوندی و برس موی بابا رو پرت کردی و دو نصف شد.سکوتقهر

کلا هم با پوشک خدافظی کردیم و دیگه بهم خبر میدی و برای بیرونم دیگه هیچ مشکلی نداریم خدارو شکر.شیر خشک هم چند ماهی هست نمیخوری.ولی خوب غذا نمیخوری و خیلی لاغر شدی.

زندگیمون هم خداروشکر به آرامی میگذره و حالمون خوبه.خدارو هزاران بار شکر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)