پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

استرس و فشار کاری

1392/11/2 11:33
نویسنده : مامان صدیقه
192 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روزه استرس و فشاری که تو اداره بهم میاد داره خیلی اذیتم میکنهناراحت.مخصوصاً امروز که قرار بود جابجام کنن .خیلی ناراحت بودم ناراحتناراحتنگران. نگران نی نی کوچولوم هم هستم.آخه وقتی ناراحت میشم نمیدونم چرا بیشتر بهم ضربه میزنه شاید میخواد بهم حالی کنه که منم هستم یکم به فکر منم باش. یه دلم میگه همچی رو ول کن و برو تو خونه بشین و قید کارو بزن بشین بچه ت رو بزرگ کن.

بخدا خانم های خونه دار خیلی راحتن و خوش به حالشونهلبخندلبخند.تا لنگ ظهر برای خودشون میخوابن.خسته نمیشن.پوستشون خراب نمیشه.آزادن.هرجا بخوان میرن و میان.فکر مرخصی و رفت و آمد و بچه و نهارو هیچی اذیتشون نمیکنه.اگه برگردم به عقب یه مسیر دیگه ای برای زندگیم تعیین میکنم.

یه زندگی راحت و بدون استرس کاری . بخوررررررررر و بخواببببببببب. باورتون نمیشه تنها آرزوم خوابیدنه.

 

خوبه نی نی الان تویه دلمه و با خودم میارم و میبرمش.وقتی که دنیا اومد و خواستم بذارمش مهد یا خونه مامان بزرگش چی؟وای دلم براش حسابی تنگ میشهقلبقلبقلبقلب حسابی غصه میخورم که چرا ازش دورم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سوگند
2 بهمن 92 13:12
سلاگ عزیزم مرسی که به ما سر زدی خانومی.مگه سونوگرافی 3 بعدی نرفتی؟ اونجا جنسیت و 100 در 100 میگه اینجوری که خیلی سخته تا21 هفتگی هنوز ندونی جنسیت کوچولو چیه من تو 11 هفتگی دکتر بهم گفت جنسیت نینی رو اگه تهرانی یه جایه مطمعن بهت معرفی کنم
مامان صدیقه
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم .دوبار رفتم سونوگرافی ولی نتیجه ای درستی بهم نگفتن. سونوسه بعدی نرفتم نه من بوشهر هستم
ناديا
2 بهمن 92 13:19
اصلا بيخيال باش جاتو عوض کردن که کردن استرس الکي چيه هي به خودت وارد ميکني ببخشيد عصبي شدمنه بابا خونه داري هم کسل ميکنه ادمو شبا همش بايد گوسفند بشموري تا خوابت ببره ولي خدايي سخته با ني ني کارم ميکني نميشه مرخصي بگيري؟خدا بزرگه به روزهاي خوشگل پيشه روت فکر کن
مامان صدیقه
پاسخ
آره خوب خونه داری کسل کننده ست ولی تا دلت میخواد میخوابی وای چقد خوشه تو هفته هفتم بارداری که بودم دوهفته مرخصی بودم ولی حالا دیگه نمیدن