پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

هفته 21 بارداری

1392/11/1 9:20
نویسنده : مامان صدیقه
1,681 بازدید
اشتراک گذاری

الان چندروزی هست که وارد هفته 21 بارداری شدم و هنوز جنسیت نی نی کوچولوم رو نمیدونمسوال.از بس ازم میپرسن و همکارا بهم گیر میدن خستم شدهکلافهکلافه . بعضی وقتا میگم تا زود برم سونوگرافی و برام مشخصش کنه ولی خوب از اون طرف هم میترسم واسه نی نی بد بشه.حالا 12 بهمن بازم نوبت دکتر دارم.احتمالاً دکتر برام سونو بنویسه .

خدا کنه این سری نی نی من پاهاش رو باز کنه و از خجالت کشیدن دست بکشهخجالتخجالتخجالت. تو نی نی سایت خوندم که جنین از هفته 21 بارداری همه ی صداهای اطرافشو میشنوه و مخصوصاً اگه مادر باهاش حرف بزنه صدای مادرشو می شنوه و بعد که بدنیا اومد با شنیدن صدای مادر آرام می گیره.نوشته بود حتی اگه براش قصه بگی هم متوجه میشه.منم هروقت که خودم تنها بشم با نی نی م صحبت میکنم

 

.                                          هفته بیست و یکم بارداری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناديا
1 بهمن 92 14:42
مبارکههههههههههههههههههههه بسلامتي عزيزم همينجوري برو جلو مامانيمن خوشحال شدم فکر کردم جنسيته نينيو ميخواي لو بدياذيتش نکن بچمونو شرم داره خواره منم شنيدم براش لالايي بخون وقتي بدنيا اومد اگه همون لالايي و براش بخوني اروم مي خوابه
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم من بوشهری هستم.جنسیتشو نمیدونم هنوز .ولی همین روزا دوباره میرم سونوگرافی و به همه اینایی که بهم گیر دادن اعلام میکنم
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 16:29
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم