پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

واکسن شش ماهگی

1393/9/3 11:29
نویسنده : مامان صدیقه
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم 

ماهان ماه زندگی خودم.....عشقم

پنج شنبه 29 آبان واکسن شش ماهگی رو زدی و دیگه خیالمون تا شش ماه دیگه که واکسن یک سالگی داری راحته. اینقد استرس داشتم واسه این واکسنه.ولی خداروشکر زیاد برات سخت نبود.تا شب هم تب نکردی.ساعت دو شب یکم بدنت داغ شد که بیدارت کردم و بهت قطره استامینوفن دادم.خداروشکر تا صبح حالت بهتر شد. ظهر جمعه هم بردمت حمام و حسابی سرحا شدی .از همون روزم قطره آهن و مولتی ویتامین رو برات شروع کردم که بخاطر طعم بدشون اصلا دوست نداری و نمیخوری بزور تو دهنت می ریزم.

هنوزم شب تا صبح چندباری برای شیر بیدار میشی و گریه می کنی . از کشیدن موهای کسی که بغلت می کنه خیلی خوشت میاد و مرتب موهای خودمو و بابایی رو می کشی.تازگی های یاد گرفتی و با دستای کوچولوت میزنی تو دستای ما و می گی «ت ت ت ت »

پسندها (1)

نظرات (5)

ساسان اس ام اس
3 آذر 93 17:22
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان صدیقه
پاسخ
سلام باشه حتما بهتون سر میزنم
مامان نــــاديــــا
4 آذر 93 8:07
سلام صدیقه جون عزیز دلم ت ت ت گفتنشووووو شش ماهگیت مبارک تپل خان انشالله ۱۲۰سالگیش و دوماد شدنش مراقب خودتون باشید میبوسمتوننننننن
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی نفسم.دخمل کوچولت چطوره؟ کی دنیا میاد؟ زود باش دیگه نادیاجوون.
niloofar
4 آذر 93 11:02
ای جووووون. صدیقه من که دستم نمیرسه تو یه ماااااااااااچچچچچچچچچچ جانانه از این گل پسر شجاع کن که رفته واکسن زده. خدا رو شکر دیگه شش ماه راحته. ایشالا چشم به هم بزنی میشه 7 ساله وباید واکسن های قبل مدرسه رو بزنه.
مامان صدیقه
پاسخ
آره دیگه واقعا واکسن ها استرس زا هستند.کی میشه ماهان 7 سالش بشه ؟
مامان عاطفه
8 آذر 93 7:11
واکس شش ماهگیت مبارک شیر کوچولو
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خاله
رزا
11 آذر 93 10:22
سلام عزیزم گل پسری چه طوره ....نه گلم قهر نیستم فقط سرم خیلی شلوغه همیشه به یادت هستم مراقب گل پسرت باش و التماس دعا
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی که فهر نیستیمن مرتبا بهت سر میزنم