پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

ششمین ماهگرد گل پسرم

1393/8/28 9:08
نویسنده : مامان صدیقه
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدل مامانبوس

سلام پسرخوشکلمبوس

سلام ماهممحبت

امشب ششمین ماهگرد پسرمه.جشنجشنامشب دیگه شش ماهت پر میشه و وارد هفتمین ماه زندگیت میشه عزیزدلم.چه زود شش ماه گذشت .باورم نمیشه.تعجبشش ماه پر از عشق و شور و نشاط گذشت .شش ماهی که زندگی من رو پر از شادی و عشق کردی.لحظه لحظه بودن  با شما خیلی برام لذت بخش و شیرینه.دیدن رشد و بزرگ شدنت ، خندیدنت گریه کردنت دندون درآوردنت غلت خوردنت وعقب عقب رفتنت... خیلی برام جالب و هیجان انگیزه.نگهداری و مراقبت ازت خیلی خوشه.شیردادنت ، عوض کردنت،شستنت ، حموم بردنت، خوابوندنت و .....

راستی از سه ماهگیت خودم میبردمت حموم اولاش میترسیدم از دستم لیز بخوری و بیفتی ولی دیگه ترسم ریخت و عادت کردم.

پسر عزیزم ایشالا که همیشه سالم و شاد باشی.فردا هم واکسن شش ماهگی داری .میدونم درد داره و گریه میکنی ولی باید قوی باشی.واکسن هم برای سلامتی گل پسرم لازمه.

غذای کمکی هم هنوز به طور رسمی برات شروع نکردم.ولی دیشب با شیرخودم برات فرنی درست کردم و یکم بهت دادم خیلی خوشت اومد.تصمیم دارم از شنبه روزی چندبار بهت فرنی بدم و از هفته دوم هفت ماهگیت حریر بادام رو شروع کنم.هفته بعدشم سوپ رو.از هفت ماهگی روزی چندبار باید آب جوشیده سردشده بخوری.

علاقه عجیبی به خوردن کتاب قصه داری.خندونکخندونکاز نمایشگاه کودک سه تا کتاب شعر برات گرفتم.یکیش رو کامل پاره کردی و همش تو دهنت بود و میخوردیش که ازت گرفتمش و نمیزارم دم دستت باشه.

درکل پسرآرومی هستی و ماشاله ماشاله زیاد اهل گریه و نق و نوق نیستی.همه دوستت دارن و بغلت میکنن و می بوسنت.همسایه هامون که عاشقت هستن.

دیگه اینکه تازگی ها یاد گرفتی و میگی "م م م " یعنی معنیش چی میتونه باشه؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عاطفه
30 آبان 93 21:46
شش ماهگیت مبارکاااااااا گل پسر
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خاله جووون
niloofar
4 آذر 93 11:03
ای جووووووووووووونننننننننننننننننن. شیش ماهگیت مبارک عشقمممم
آنا
19 آذر 93 8:55
سلام گلم . وای چه پسمل خوشمزه ای . خدا حفظش کنه . ممنون به وب من سرزدین
مامان صدیقه
پاسخ
سلام مرسی عزیزممممممم