پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

شروع غذای تکمیلی آقاماهان

1393/9/12 9:12
نویسنده : مامان صدیقه
260 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیز و شیرینم سلام

دو هفته ای هست غذای تکمیلی رو برات شروع کردم .هفته اول بهت فرنی دادم و این هفته رو بهت حریر بادام میدم. خوشت میاد و با لذت میخوری.بعضی وقتاهم بشقاب رو میزارم جلوت . جوری ذوق زده میشی که نمیدونی باهاش چیکار کنی؟

این روزا به خاطر سرمای هوا یه کوچولو سرماخوردی که روز دوشنبه بردمت پیش خانم دکتر قاسمی .خانم دکتر گفتش برات بخور آب بزارم.خداروشکر الان بهتری.

دیگه اینکه حرکتت به اطراف یکم بهتر شده البته هنوزم عقب عقب میری .تازگی های یادگرفتی رو دست و پات بلند میشی ولی هنوز نمیتونی چهاردست وپا بری.پنکه سقفی رو شناختی .تا میگم ماهان کو پنکه؟سرت رو میبری بالا و نگاش می کنی.

اینجا خوشحالی که قاشق رو دادم دستت

پسندها (3)

نظرات (9)

فائزه
12 آذر 93 16:18
ممنون از سر زدن به وبلاگمون ....خدا کوچولوتونو حفظ کنه
مامان صدیقه
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
maman zahra
14 آذر 93 14:24
ماشاا... چه پسره نازی خدا حفظش کنه
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی
مامان نــــاديــــا
14 آذر 93 21:43
سلام صذيقه جون عزززززززززيزززززززززززززززم جوجه رو ببين ماشالله خدا برات نگهش داره چقدر زود بزرگ شده حسابي به جا من بچلونششششششششششششششششش
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی.آره بچها خیلی زود رشد می کنن.همشون همینطورن
مامان نسرین
15 آذر 93 17:26
ای جووووووووونم به ماهان خاله کی بشه ماهان منم این سنی بشه. دلم ضعف رفت واسش
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم چشم روی هم بذاری می گذره و ماهان روز به روز بزرگتر میشه.منم ماهان یک ماهش بود همش می گفتم ای خدا کی بزرگ میشه کی می خنده کی میشینه کی غذا میخوره
مامان حبه قند
16 آذر 93 18:21
من خوابیده به نیروانا غذا میدم.ماشاله به پسر گلمون.
مامان صدیقه
پاسخ
نه من ماهان رو مینشونم تو روروکش و بهش غذا میدم
مامی فریبا
16 آذر 93 22:46
وای این پسملی ببین حسابی گشنشه هااااا خدا حافظش باشه
آنا
19 آذر 93 10:40
سلام صدیقه جون ..شما منو شرمنده کردی اینقدر سرمیزنی ..ببخشید توروخدا من اصلا وقت نمیکنم سر بزنم وبتون.....شرمنده ایشاله جبران کنم
مامان صدیقه
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامانی
19 آذر 93 11:02
سلام مامان ماهان خوبی؟وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه پسمل نازی داری حتما از طرف من بوسش کن یه سری هم به ما بزن خوشحال میشیم
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی چشم حتما سر میزنم
niloofar
28 آذر 93 22:44
ای جونممممممممممممممممممممممم ماشاله هزار ماشاله چه گل پسری شده. خدا حفظش کنه
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی نیلوفرخانم.قربونت برم