پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

یه مروارید کوچولو

1393/8/10 14:55
نویسنده : مامان صدیقه
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم 

ماهان خودم عزیزدلم

یه مدت بود خیلی ناآروم شده بودی و همش غر غر می کردی .گوش هات رو می گرفتی و می کشیدی و گریه می کردی.یا همش انگشت و دستای خودت رو مرتبا می بردی تو دهنت و می کشیدی به لثه هات.یا ملحفه و پتوی خودت رو می بردی تو دهنت.

تا بالاخره تو پنج ماه و چهارروزگیت اول دندونت دراومد.صبح بود.تو بغلم بودی مثله همیشه انگشتمو گرفتی و بردی تو دهنت .احساس کردم انگشتم به یه چیز تیز و سفت خورد نگاه کردم تا بله یه مروارید کوچیک دراوردی.کلی ذوق کردم و بین همسایه ها و فامیل های نزدیک شیرینی پخش کردم.دیدن اولین دندونت خیلی لذت بخشه.خدا رو شکر می کنم.

این روزها هم شروع کردی به غلت زدن و چرخیدن البته هنوز خوب نمیتونی غلت بخوری اگه حواسم نباشه دستت زیر شکمت میمونه و شروع میکنی به گریه کردن.

دو هفته دیگه باید سرکارم برگردم .خیلی ناراحتم آخه تحمل دوریت رو ندارم.همه زندگی من.

بدجور به باهم بودن عادت کردیم.

به اینکه صبح با صدای آواز خوندنت بیدار شم و لبخند قشنگت روی لبای کوچیکت رو ببینم.بغلت کنم بوست کنم و بهت شیر بدم .و تمام وقت روزانه م را با تو بگذرونم.حالا باید به کارم برگردم و صبح تا ظهر رو ازت دور باشم.خیلی غمگینم.

پسندها (3)

نظرات (7)

علی
10 آبان 93 16:19
سلام دوستم اميدوارم که خوب باشي.. خدا نی نی تون رو حفظ کنه امروز يه بنده خدای که معلولیت داشت ازم یه خواهش کرد تا براش انجام بدم لطفآ بخونید اون داراي معلوليت و بیکار هست و به تازگي يه فروشگاه شارژ راه انداخته با کلي هزينه که مشتری نداره ازم خواست تا لينگ و رو ، رو وبم بذارم تا شاید اینطوری هم تبلیغ بشه و هم مشتری پیدا کنه منم هم لینگش کردم و هم بنرش رو رو بم گذاشتم ازم خواست به تا در این راه کمکش کنم اونم چون معلوليت داره از ته قلبش برامون دعا مي کنه و دعای معلول هم حتمآ میگیره منم گفتم باني خير بشم و به شما هم بگم تا در این خیر شریک شین تا در کنار وبلاگ قشنگي که داريد اون رو لينک کنيد تا اون بتونه درامدي داشته باشه و دعاي خيرش واسمون بمونه و از همه مهم تر خوش حال بشه چه اشکالی داره ؟ نه جای ازت گرفته میشه و نه مزاحمت تو وبلاگ نویسی میشه + + + عنوان لينک : خريد ارزان شارژ و عمده آدرس سايت : http://sharjj.ir
niloofar
11 آبان 93 17:50
عزیزممممممممممممم خدا حفظش کنه. مبارکه صدیقه جون. پسملت دندون هم درآورد. من آش دندونی میخوامممممممممممم.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم.
niloofar
20 آبان 93 14:15
قربون خودش و اون مروارید کوچولوی تو دهنش برم منننننننننننننننننن
مامان راضی
21 آبان 93 15:51
مبارک باشه ماشالااااااااااااااااا چه زود عزیزم
مامان صدیقه
پاسخ
زود نیست اتفاقا خیلی به موفع درآورده دندونش رو
مامان عاطفه
27 آبان 93 16:00
سلام .....مامانی مروارید کوچولوی پسری مبارک....ایشالا همیشه زنده باشه
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی خانمی
مامان حبه قند
28 آبان 93 2:14
وای مامانی چه نی نی نازی داری. شما عم رفتی سر کار. منم باید برم و کلی ناراحت هستم بیچاره نی نی ها.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم.نی نی های ما مامانای شاغل خیلی سختی می کشند
مامی فریبا
1 آذر 93 23:35
سلام صدیقه جون خوبی چه پسمل کوچمولویی خدا حفظش کنه .راستی منم بوشهر زندگی میکنم خوشحال میشم به وبلاگ دخمل منم سر بزنی
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم باشه حتما بهتون سر میزنم.