پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

پنج ماهگی

1393/6/31 16:27
نویسنده : مامان صدیقه
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم خوشگل و تپلی خودم

دوروز پیش وارد پنج ماهگی شدی.مبارکت باشه پسرم.روز شنبه هم واکسن ۴ماهگی رو زدی و تا دیشب تب داشتی.خداروشکر ایندفعه یه دونه واکسن بیشتر نبود .وزنت هم نسبت به ماه قبل دو کیلو اضاف شده بود ماشاله.

این روزا هم حسابی خوش اخلاق شدی و همش می خندی و کلا پسر خوش اخلاقی هستی.چند روز پیش بردمت پیش دکتر یزدانپرست برای چکاب .دکتر بغلت کرد و اینقد بوست کرد.همش میگفت ماشاله چه پسر خوشکلی.

البته یکم تنبلی و هنوز غلت نمیخوری.فقط به اندازه نود درجه میچرخی. دیگه کاملا گردن میگیری و بعضی وقتا دستت رو میاری جلو و میخای چیزی که جلو چشمات رو بگیری.تا یه چیزی میاد تو دستت فوری میبریش تو دهنت.

این روزا هم سخت درگیر اسباب کشی بودم و نمیتونستم خوب بهت برسم و بیشتر وقتا خونه مامان بزرگ بودی.خونه قبل رو خیلی دوست داشتم چون اونجا بدنیا اومده بودی و ازش خاطرات خوبی دارم.ولی خوب مجبور شدیم خونمون رو عوض کنیم.

خلاصه این روزا حسابی با تو خوشم و خدارو شکر میکنم.

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان نــــاديــــا
31 شهریور 93 19:54
سلام عزيزم خوبي؟مبارک باشه 5 ماهگي گل پسري واي عزيزم عجب خوردني شده خدا براتون حفظش کنه منم منتظر همين روزام
مامان صدیقه
پاسخ
سلام گلم.پریناز خانوم چطوره؟خیلی مواظبش باش مواظب خودتم باش
مامان مهنا
2 مهر 93 0:59
4ماهگیت مبارک عزیزم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم.مهناجون رو ببوس
مامان راضی
9 مهر 93 11:51
خونه ی جدید مبارک خانومی . ایشالا همیشه خاطرات توی ذهنت موندگار باشه گلم از گل پسری عکس بزار ببینیم .
مامان صدیقه
پاسخ
ممنون گلم[ک]
niloofar
13 مهر 93 18:03
ای جوننن. خدا حفظش کنه. ایشالا که همیشههههههه سلامت باشه. تپلییییییی مپلییییییییی و خوردنییییییییییییی
مامان صدیقه
پاسخ
مرسى عزىزم
مامی سارا
19 مهر 93 13:14
سلام صدیقه جون خسته اسباب کشی نباشی عزیزم از ماهان جونی عکس هم بزار دلم براش تنگ شده ماهان جونی هم با ارشا من چند روزی فاصله سنی دارن بیشتر بهم سر بزن تا از اطلاعات هم استفاده کنیم پسر خوشگلتو از طرف من ببوسش
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی هنوز اینترنت خونه جدید وصل نشده شرمنده فعلا نمیتونم بهتون سر بزنم
رزا
28 مهر 93 17:13
مامی سارا
5 آبان 93 16:13
صدیقه جون ورودش به 5 ماهگی مبارک عزیزم به منم سر بزن نی نی هامون تقریبا همسنن