پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

لالایییی

1393/5/28 22:18
نویسنده : مامان صدیقه
210 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم عروسکم عشقم

هروقت لالا داری جوری گریه می کنی که دلم ضعف میره برات.دستت رو مشت میکنی و به چشمات میمالونی و گریه پرسوز و گدازی راه می ندازی.وقتی میخابی هم با شنیدن کوچکترین صدایی بیدار میشی.

منم موقع خوابوندنت از خودم لالایی میسازم و برات میخونم.

چندتا عکس از لالاکردنت

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

بابای حسن
29 مرداد 93 22:33
سلام مامان ماهان خوبی انشا الله که مامان شدن برات پربرکت و خوشی و سلامتی باشه این متنی را که گذاشتی مطمئن شدم که موقع لالا خوندم خودم تنها نبودم که هرچه به زبانم میامد برای حسن میخواندم.حال ماهان چطوره خوبه الحمدالله
مامان صدیقه
پاسخ
سلام بوای حسن.ما خوبیم ماهان خوبه خداروشکر.حسن رو از طرف من ببوس
arezoo
30 مرداد 93 11:20
سلام عزیزم ماشاله خوب بزرگش کردی پسر نازتو. آقایی شده واسه خودش. میگم شما پسرتو میذاری پای تلویزیون خوب نیس ها من شنیدم تماشای تلویزیون واسه نی نی ها خوب نیس ولی علتشو پیدا نکردم
niloofar
31 مرداد 93 14:10
ای جوووووووووووونننننننننننننننن بخورم اون لباشووووووووو چه ناز خوابیده خدااااااااااا ماشاله ولاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی نیلوفرجون.قدم نورسیده مبارک نیلوفرجون.
مامان نــــاديــــا
1 شهریور 93 19:00
سلام صديقه جون ماشالله عزززززززززززززززززززززيززززززززززززززززززم لباشو ببين ماشالله واقعا بچه ها معصومن براش اسپند دود کن و يه گازم از طرف من از لپاش بگير
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم.لباش شبیه لبای خودمه.گاز نمیگیرم دلم نمیاد