پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

دل گرفته

1393/2/7 10:54
نویسنده : مامان صدیقه
252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

الان 3 روزی هست که باباییت رو ندیدم ناراحتو حسابی دلم براش تنگ شده گریهو همش احساس می کنم یه قسمتی از وجودم نیست.بخاطر یه کاری بابایی مجبور شد یه مدتی از شهر بره و منم چندروزه خونه مامان بزرگ هستم.خدا کنه این دوری هرچه زودتر تموم بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ناديا
7 اردیبهشت 93 11:26
عزیزم منم تو همچین شرایطی دقیقا همین حسو دارم به سوغاتیایی که قراره برسه فکر کن خصوصی
مامان صدیقه
پاسخ
لحظات به سختی و کندی میگذرن
مامان راضی
7 اردیبهشت 93 13:16
ای جونم . منم وقتایی که شوشو میره ماموریت عذاب میکشم . انگار نفس کشیدنم به سختی میشه . خدا سایشونا از سرمون کم نکنه . انشاله به سلامتی برگرده.
مامان صدیقه
پاسخ
خیلی ممنونم خانمی.خیلی دلتنگشم
نیلوفر جون
8 اردیبهشت 93 23:14
عزیزم ایشا... زودتر شوهرت بیاد زود دوتایتون بغل کنه
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی
رزا
9 اردیبهشت 93 9:56
عزیزم یه پیغام گذاشتم نمیدونم چرا سیستم هنگ کرد دوباره میفرسیتم اگر هم تکرار شده بود ببخشید ....انشالله اقاتون زودی برگرده تا شما غصه نخوری...راجع به متنا هم شما لطف داری وگرنه متنای من اینقدر هم قشنگ نیستن
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم پیغامت یکبار بیشتر فرستاده نشده.بنظرم جمله هات خیلی زیبا و بامفهومن
مامی سارا
9 اردیبهشت 93 10:10
مهربانی ات را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی سارا جان
مامان نسرین
9 اردیبهشت 93 22:33
آخههههههه انشالله زودی میاد. میدونم چه حسیه.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی.ممنون