پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

تغییر تاریخ زایمان

1393/2/2 13:40
نویسنده : مامان صدیقه
196 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چند شب پیش رفتم پیش دکتر احمدی و خانم دکتر تاریخ سزارین رو برام 93/3/3 زد. خندیدمو گفتم خانم دکتر چه تاریخ قشنگی برام زدی گفت خوشت اومد گفتم خیلییییییی.....

این روزها واقعاً برام اومدن به اداره سخت شده .نشستن زیاد و سر و کله زدن با ارباب رجوع ها و همکارا عصبی م می کنه.چقد به استراحت نیاز دارم. بوشهر هم که هوا حسابی گرم شده و منم که مثله رادیات ماشین یدفه داغ می کنم و جوش میارم.همش گرممه.به دکتر که گفتم گفت عزیزم طبیعیه به خاطر اینه که دوتا قلب تو بدنت داری و سوخت و ساز بدنت زیاد شده.

مامانی خواهش می کنم واسه اومدن اصلاً عجله نکن و حسابی رشد کن.میدونم دارم بهت فشار میارم و حسابی خسته ت می کنم .دکترم بهم گفت خستگی زیاد باعث زایمان زود رس میشه.ولی من مطمئنم که پسرم هیچوقت مامانش رو نگران نمیکنه و مثله باباش یه مرد قویه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 13:49
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان صدیقه
پاسخ
باشه حتما خانمی
ناديا
2 اردیبهشت 93 23:49
چه تاريخ جالبياين ماه اخرو حسابي به خودت برس تا پسرت موقع اومدن جاش گرم و نرم باشه عزيزم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی برام دعا کن
مامی سارا
4 اردیبهشت 93 10:35
صدیقه جون منم مثل شمام سر کار میرم و دیگه این روزا بد اخلاق شدم ولی مرخصی گرفتم ازدیگه نرم تا پسملی تپل بشه مراقب خودتون باش عزیزم عکسای اتاق آرشا جونی رو گذاشتم بیا بهمون سر بزن
مامان صدیقه
پاسخ
به سلامتی عزیزم آره عکساشو دیدم خیلی خوشکل بود
بابای حسن
4 اردیبهشت 93 11:29
سلام دکتر که باهات همکاری کرده و تاریخ 3/3/93 را گذاشته فقط لطفی کن با اداره ثبت احوال هم هماهنگ کن که برات تاریخ تولد 3/3/33 بزنه هنوز روند تر میشه. شوخی کردم به دل بگیر تا ناراحت بشی ان شاالله هرگاه ،وقت اومدن نی نی کوچولیت شد به خیر و خوشی و سلامتی براتون باشه
مامان صدیقه
پاسخ
خیلی بامزه شدی بابای حسن شماره تلفن مامان حسن رو بده کارش دارم
مامان دوقلوها
6 اردیبهشت 93 10:13
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره ن.روزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
رزا
6 اردیبهشت 93 17:07
عزیزم به سلامتی تاریخ قشنگیه.....
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم
niloofar
7 اردیبهشت 93 11:27
چه تاریخ جالبی.. انشااله به سلامتی زایمان کنی عزیزم. پسمل تو یه دوماهی از دخمل من بزرگتر میشه.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی.آره تاریخش جالبه ولی خدا کنه تا اون موقع پسرم صبور باشه.مواظب ارغوان کوچولو باش عزیزم
niloofar
7 اردیبهشت 93 11:28
چه تاریخ جالبی. انشااله به سلامتی زایمان کنی عزیزم. پسمل تو یه دوماهی از دخمل من بزرگتر میشه
پرتو
7 اردیبهشت 93 11:53
عزیزم اگه برات امکان داره مرخصی بگیر و بیشتر استراحت کن البته نگران نباش خدا حافظ تمام فرشته هاست و انشاالله این گل پسر به موقش میاد بغلتون
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم آره دنبال مرخصی هستم کم کم باید برم
مامان مهنا
15 اردیبهشت 93 13:09
سلام انشالله به زودي ني ني نازتون رو بغل كنين ني ني منم احتمالا تو اين تاريخ به دنيا بياد من لينكتون كردم خوشحال ميشم به ما هم سر بزنين
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم باشه حتماً سرمیزنم از آشناییتون خوشحالم