پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

در آرزوی دیدار

1393/1/27 10:45
نویسنده : مامان صدیقه
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامانیلبخندقلبماچ

سلام پسر کوچولویی که این روزها تو شکمم همش وول میخوری و شکمم رو تکون میدی چقد از حضورت لذت می برم.چقد وجودت به من آرامش میده. چقد از این لحظه ها خوشحال باشم.چطور باید به خاطر این نعمت بزرگ خدا رو شکر کنم؟نمیدونم......نمیدونم چطور باید خدا رو شکر کنم؟

پسر کوچولوی خودم

فقط 4 هفته ی دیگه تا بدنیا اومدنت مونده.ازت خواهش میکنم تو این مدت خوب رشد کن و قوی و تپلی بشو .و برای اومدن اصلاً عجله نکن .بذار وقتی دنیا میای سالم و قوی و پرزور باشی مثله بابایی.

چند شب پیش رفتم پیش دکتر نصیری و برای 29 اردیبهشت بهم نوبت عمل داد تا پسرم به امید خدا بدنیا بیاد.من خودم که خوشحال بودم.وقتی به مامان بزرگت گفتم از استرس به نفس نفس زدن افتاد.بهم گفت یه وقت نترسیا.منم خندیدم و گفتم اصلاً نمیترسم.ولی فکر کنم شما خیلی ترسیدی.کلی ذوق و شوق داره واسه به دنیا اومدنت.

بابایی هم همینجوره.همش دلداریم میده که نترس و قوی باش.ولی عزیزم خودت میدونی که من برای دیدن تو هر سختی رو تحمل می کنم.

هنوزم شبا پادرد خیلی اذیتم می کنه.هفته دیگه 31 فروردین باز نوبت دکتر دارم.باید برم پیشش برای چک کردن وضعیت پسر قشنگم.

عزیزم اون تو ، تو شکم مامان برا خاله هایی که نی نی ندارن دعا کن .تو دنیای نی نی ها هستی به نی نی خاله نادیا و نی نی خاله رزا بگو زود بیان توی دل ماماناشون. آفرین پسر خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسرین
27 فروردین 93 18:31
انشالله زایمان خیلی خوبی داشته باشی عزیزم. به یادتم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی گلم.برام دعا کنید خیلی نگرانم
مامان راضی
29 فروردین 93 23:56
تا لحظه ی دیدار 30 روز دیگه باقی مونده . مواجب خودت باش عزیزم. آخجووووووووووووووووون
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم برام دعا کن
ناديا
30 فروردین 93 14:59
روزت مبارک مامان صديقه مهربوناميدوارم زايمان راحتي داشته باشي مثل بارداريت،هرکاري هم بکنيم نميتونيم نگروني رو از دل پاک مامانامون بگيريم با وجودشون عجين شدهمرسي از اينکه به يادموني عزيزم آمين
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی روز شما هم مبارک.نگران که هستم ولی مادر خودم و مادرشوهرم خیلی بیشتر از من نگرانند
نیلوفر جون
31 فروردین 93 11:13
اخی به سلامتی ایشا.. یک نی نی توپولو دنیا میاری عزیزم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی
رزا
2 اردیبهشت 93 12:55
یه سوای ذهنم رو درگیر کرده من چرا تو لینکات نیستم ایا