پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

ناراحتی مامانی

1393/1/26 11:41
نویسنده : مامان صدیقه
166 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی دیشب بعد از دو هفته رفتیم خونه بابابزرگت.مامان بزرگت گیر داد که اسم بچمو بذارین مبین.من فقط سکوت کردم .ولی خیلی ناراحت شدم. آخه تو پسر منی و من خودم هر اسمی رو که دوست دارم رو بچم میذارم.ولی انگار توی کله شون فرو نمیره.وقتی برگشتیم خونه خیلی ناراحت بودم .بابایی گفت عزیزم من خودم واسه پسرم شناسنامه می گیرم و همون اسمی رو که خودت دوست داری میذارم .اصلاً نگران نباش .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رزا
26 فروردین 93 12:11
پس دیگه نگران نباش همونیه که خودت میخوای عزیزم موقع زایمانت همه منتظرای نینی رو دعاکن منم دعاکن
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم رزا جان حتماً دعات میکنم.
ناديا
26 فروردین 93 20:47
پس حلّه ديگه همسرت پشتته نگرون نباش عزيزم بيخيال بزا توي دنياي خودشون خوش باشن
رزا
28 فروردین 93 18:33
مرس یکه به پسرت گفتی برام دعا کنه وقتی خوندم ناخوداگاه گریم گرفت
مامان صدیقه
پاسخ
خواهش می کنم گریه چرا؟ایشالا خیلی زود نی نی ت میاد تو دلت .فقط صبور باش عزیزم