پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

سونو گرافی 8 ماهگی

1393/1/19 12:46
نویسنده : مامان صدیقه
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی خودم

دیروز رفتم سونوگرافی 8 ماهگی.قبلش خیلی استرس داشتم که مبادا خوب رشد نکرده باشی و ریزه میزه باشی . آخه همه میگفتن شکمت زیاد بزرگ نشده و بهت میخوره شش ماهه باشی.

دیروز که رفتم سونو از دکتر پرسیدم وزنش چطوره و رشد بچه م خوبه؟ دکتره هم بهم گفت : آره رشدش قابل قبول و خوب بوده.منم خیالم راحت شدو خدارو شکر کردم.

 خبر نداشتم که بزرگی شکم زیاد ربطی به بزرگی و کوچیکی بچه نداره.از دکتر که پرسیدم گفت بخاطر قد بلند خودته که شکم زیاد بزرگی نداری .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهوار
19 فروردین 93 14:24
از حالا دیگه شمارش معکوس شروع میشه.. وااااااای چقدر ذوق داره وقتی بشنویم آقا پارسا بدنیا اومده... من که از همین حالا واسه خوردن شیرینی تولدش شکممو صابون می زنم
مامان صدیقه
پاسخ
خیلی شکمو تشریف داری باشه شیرینی هم میدیم
نسرین
21 فروردین 93 10:01
به سلامتی عزیزم. چه روزایی رو می گذرونی الان.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم .روزای آخر خیلی کندتر می گذره
مامی سارا
24 فروردین 93 9:40
صدیقه جون به سلامتی پارسا جونی به دنیا میاد عزیزم تاریخ زایمانم 2/27
مامان صدیقه
پاسخ
به سلامتی ان شاله که زایمان خوب و راحتی داشته باشی اه آرشاجون دو روز زودتر دنیا میاد
مامان راضی
25 فروردین 93 1:14
وای خدای من داری به لحظات دیدار نزدیک میشی به سلامتی بگذره الهی
مامان صدیقه
پاسخ
آره عزیزم خیلی دوست دارم پسر کوچولوم رو ببینم.برام دعا کن.محدثه جون رو ببوس
ناديا
26 فروردین 93 20:44
زياد به حرف ديگرون گوش نده باعث استرس ميشن خوشحالم که گل پسرت رشدش خوبه اميدوارم تا اخرش به خوبي پيش بره
مامان صدیقه
پاسخ
ایشالا روزی خودت باشه دخترت بیاد تو دلت