پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

بهار 93 و سنگین شدن من

1392/12/28 13:27
نویسنده : مامان صدیقه
248 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزملبخندقلبماچ

هنوزم باورم نمیشه که دارم مادر میشم و خدا نعمتی به این بزرگی بهم داده و یه پسر کوچولو رو در دلم گذاشته.لبخندبعضی وقتا به شک می افتم و از خودم می پرسم واقعاً من حامله ام؟ سوالسوالبا اینکه راه رفتن و خوابیدن و نشستن برام سخت شده و وقتی با بابایی می ریم بیرون کلافه میشه و میگه چقد آروم راه میری . با اینکه همش حرکتت رو تو دلم حس می کنم . با اینکه پوست شکمم اینقد حساس شده و همش میخاره. با اینکه شکمم گنده شده و بارها صدای قلبت رو شنیدم بازم باورش سخته.

پارسال این موقع ها با اینکه اولین عید مشترک من و بابایی بود و اولین عید دونفرمون ولی خیلی خیلی دوست داشتم خدا یه نی نی کوچولو بهمون بده. برای همین سر سفره م از چیزایی که میشد سه تا سه تا گذاشتم به نیت سه نفره شدنمون.سه تا تخم مرغ، سه تا سیب، سه تا ماهی قرمز.

پارسال موقع تحویل سال خونه بابابزرگ بودیم(بابای بابایی).هممون سر سفره جمع بودیم و بابا بزرگ جلو همه دعا کرد که من و بابایی بچه دار شیم که دعاش گرفت و امسال به لطف خدا سه نفر شدیم.

و امسال من یه مادرم .

همین جا سال نو رو به پسر کوچولوی خودم و به همسر مهربونم و به همه دوستان عزیزم تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی برای همه باشه.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پرتو
29 اسفند 92 12:17
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد سال نو مبارک
مامان صدیقه
پاسخ
سلام مرسی نفسم ایشالا سال خوبی برات باشه
ناديا
29 اسفند 92 18:22
ايشالله سال ديگه بشين چهارتاعيد بر شما هم مبارک عزيزم
مامان صدیقه
پاسخ
نه نادیا جان چه خبره فعلا تا ما سه تا بشیم آخرای بارداری داره سخت میشه
مهوار
5 فروردین 93 8:46
سلام آبجی صدیقه... منم سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم ساله خیلی خوبی باشه واسه تون.. سراسر از اتفاقای خوب و شاد.. بهترین ها رو واسه تون آرزومندم قربان شما برادر کوچیکت مهوار
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی سال نو شما هم مبارک ایشالا تو سال جدید یه خانواده کوچولوی دونفره تشکیل بدی تا پروژه شما هم با موفقیت به پایان برسه
بابای حسن
6 فروردین 93 9:49
سلام مامان پارسا چند روزی که گرفتار کارهای پایان سال بودم موفق نشدم سری به وبلاگت بزنم ان شاالله که سال خوب و خوش و توام با سلامتی و تندرستی برای خودت و شوهر و گل پسر و خانواده محترمتان باشد. ما هم اول سال برای دعایی می کنیم: ان شاالله که از سال آینده دوقلو داشته باشی که باهم بشین 5 تا به امید خدا.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی بابای حسن. همچنین برای شما سال خوب و پربرکتی باشه و تو این سال حسن خواهر یا برادر دار بشه.نه بابای حسن فعلاً تا پارسا را بزرگ کنیم زوده هنوز 4 یا 5 سال دیگه دوقلو دار بشیم خوبه
مامان راضی
6 فروردین 93 15:45
باور کن که مادر شدی خاتومی. انشاله به سلامتی سال جدید را آغاز کنی. عیدتون مبالکککککککک
مامان صدیقه
پاسخ
عید شما هم مبارک باشه آره دیگه
خاله افسانه
12 فروردین 93 22:35
عزیزم سال نو مبارک باشه انشالله سالی پراز نعمت و برکت و مهربونی رو در پیش رو داشته باشی و نینی سلامت و سالم بیاد بغلت
مامان صدیقه
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزم ان شاله برای شما هم سال خوب و پربرکتی باشه
مامی سارا
16 فروردین 93 9:22
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو مبارک دوست خوبم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی لطف داری عزیزم
مامی سارا
16 فروردین 93 9:23
عزیزم جوجوهامون با هم دنیا میان؟ خیلی خوبه حتما دوستای خوبی برای هم میشن
مامان صدیقه
پاسخ
آره منم تاریخ زایمانم همون حدوداست آره پسر من این دور و برا دوست زیاد داره با آرشاجونم فکر کنم حسابی جور باشن
ناديا
16 فروردین 93 13:24
khososi
نیلوفر جون
16 فروردین 93 14:46
نزذیک شدن به ماه اخر مبارک
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی واقعاً تبریک گفتن داره هفته های آخر خیلی سخت میشه
بهار
17 فروردین 93 7:51
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشالا کوچولوی قشنگت همیشه شاد و سلامت باشه. اگه دوست داشتی به سایت منم سر بزن و برای گل نازت قالب وبلاگ و تقویم رایگان دانلود کن.
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه حتماً سر میزنم خانمی خوشحال شدم