پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

راحت شدن خیالم

1392/12/26 8:07
نویسنده : مامان صدیقه
195 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم.

امروز 26 اسفندماهه و چیزی به آخر سال نمونده .همش دو روزه دیگه مونده که میایم سرکار و بعدش دوهفته تعطیلیم.واسه این تعطیلات و استراحت خیلی خوشحالملبخندلبخند .خیلی بهش احتیاج داشتم .این اواخر همش درگیر خرید و بازار و نمایشگاه بهاره بودم. خریدای بابایی هم بالاخره تموم شد.ولی خودم نتونستم چیزی بخرم آخه هرچی گشتم لباس خوشکل سایزم گیر نیومد.گریهناراحتبی خیالش شدم دیگه.

راستی مامانی نی نی کوچولوی همکارم هم به دنیا اومده.آراد کوچولوی بامزه.ایشالا که خوش قدم باشههوراهورا.

پنج شنبه گذشته که دوباره رفتم واسه تست قند خون.روز شنبه بابایی رفت از آزمایشگاه جوابش رو گرفت.بردم به خانم دکتر نشون دادم.گفت قند خونت نرمال نرماله.و هیچ مشکلی نداری.سری قبلی آزمایشگاه محترم اشتباه کرده بودهعصبانیعصبانی.اولش خیلی عصبانی شدم ولی بعدش خدا رو شکر کردم  با خوشحالی برگشتم خونه و یه شکلات بزرگ از یخچال برداشتم و خوردم.نیشخندنیشخند

عجیب این مدتی که مثلاً دیابت داشتم دلم چیزای شیرین هوس می کردخندهخنده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناديا
26 اسفند 92 14:52
من در مقابل فهم بعضي از اين دکترها فقط سکوت ميکنمولي بجاش خيلي خوشحال شدم چيزي نبوده و ميتوني شيريني و شکلات نوش جون کني عيدو پيشاپيش بهت تبريک ميگم عزيزم ايشالله همه ي ارزوهاي رنگارنگت تبديل به واقعيت شه مراقب خودتو گل پسرت باش
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم عید تو هم مبارک باشه ان شااله که امسال خدا یه نی نی کوچولو بذاره توی دلت.آره آزمایشگاه اشتباه کرده بوده خداروشکرواقعاً دیابت بدمرضییه.
مهوار
5 فروردین 93 8:40
خدا رو شکر..
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی مهوارجون