پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

هفته بیست و نهم بارداری و تجربه کردن یه عالمه درد

1392/12/20 11:43
نویسنده : مامان صدیقه
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی.ماچقلب

الان که با هم تو هفته بیست و نهم هستیم و توی هفت ماهگی ، بعضی وقتا یه دردای عجیبی میاد سراغم که تا بحال تجربه نکردم.مخصوصاً درد تو ساق پام . شبا از دردش از خواب می پرم و بلند جیغ میزنمگریه.آخه ماهیچه ساق پام بدجور می گیره و درد شدیدش نمیذاره تکونش بدم.به دکتر که گفتم گفتش از کیسه آب گرم استفاده کن.ولی اونجا ناحیه ای نیست که بشه از کیسه آب گرم استفاده کنی.

این بیدار شدن جدا از بارها بیدار شدن از خواب شبونمه. این شبا اصلاً درست حسابی خوابم نمیبره. تا صبح ده بار بیدار میشم.
جدیداً کمر درد هم به دردام اضافه شده.خخخخخخ الان میدونم تو دلت میگی مامانم چقد مونگه میدهخندهخنده

خوب چیکار کنم؟ ناز نازو بودم نیشخند الان دیگه طاقت درد ندارم.

کم کم هم دارم سنگین میشم و موقع راه رفتن نفس نفس میزنم. مامان بزرگا خیلی دوست دارن که دنیا بیای همینجوری دارن واست نقشه میکشن .و میگن بده ما نگهش داریم . از اونور زن عمو شهناز میگه بده به خودم  تا بزرگش کنم. از الان معلومه خیلی طرفدار داری.قلب     قلب

تو فامیل خودمون نی نی که هم سن و سالت باشه نداریم.ولی از دوستای دانشگاه خودم 3 تا دوست همسن داری که بعداً ایشالا باهم میریم خونشون و باهاشون بازی میکنی . اونام مثله خودت پسرن.

اون شب رفته بودیم خرید واسه بابایی.تو هر مغازه می رفتیم فوری یه صندلی برام میذاشتن که بشینم.منم کلی کیف می کردم از این همه توجه.نیشخندنیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ناديا
20 اسفند 92 14:17
وا صديقه جون چه زود شد هفت ماه عمر ادمي و ببين ايشالله که به زودي بهتر بشي خصوصيتو چک کن آره دیگه عزیزم دوماه دیگه بیشتر نمونده.ولی هرچقد میرم جلوتر شرایط سخت تر میشه
آرزو
21 اسفند 92 19:09
منم جدیدا این دردو تو همون ناحیه از بدنم دارم مثل گرفتگی عضله من خودم فک میکنم از کم خونی باشه.کمر دردو نفس زدنم که بعله واسه من یه ماه پیش شروع شده. یه چیزی مونگه یعنی چی؟ میشه بگی ازکدوم شهری ؟
مامان صدیقه
پاسخ
آره عزیزم این دردا همش طبیعیه.نه گرفتگی عضله از سنگینی وزن بالاتنه است که رو عضلات پا فشار میاره..من بوشهری هستم .مونگه یعنی نق زدن- غرغر کردن
نیلوفر جون
22 اسفند 92 0:03
ایشا ..زود خوب بشی
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم
نیلوفر جون
25 اسفند 92 15:09
بزرگترین دروغ این روزای من من دیگه بزرگ شدم عیدی واسه چی سال نو را پیشاپیش تبریک میگم
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم عید شما هم مبارک عیدی چی میخای بهت بدم؟