پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

خرید وسایل ضروری پسرم

1392/12/18 13:33
نویسنده : مامان صدیقه
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطون خودم  

این روزا که کم کم داریم به آخر سال نزدیک میشیم و دیگه چیزی به عید نوروز نمونده .هوا هم حسابی گرم شده و منم همش گرمم میشه و هی عرق میریزمو و پوست بدنم قرمز میشه و گر میگیرتم. اینا همش بخار حضور تو توی دلمه. آخه مامان بزرگ میگه پسر طبعش گرمه و باعث میشه مامانش هی گرمش بشه .نمیدونم تو هم اون داخل گرمت میشه یا نه؟ من که همش مجبورم کولر رو روشن کنم.

آخره ساله و من امسال هنوز برای خودم خرید نکردم ولی برای پسر کوچولوم وسایل ضروریش رو خریدم. چندتا دست لباس کوچولوی سایز صفر و یک.یه حوله کوچولو.یه دونه پتو .لحاف و تشک و بالش کوچولو یه دونه قنداق فرنگی.وسایل بهداشتی مورد نیازت رو کامل خریدم.ولی بخاطر کوچیک بودن خونمون نتونستم برات سرویس خواب چوبی بگیرم. ایشالا هروقت رفتیم تو خونه خودمون واست سرویسش رو میگیرم. روروک و کالسکه و این سری وسایل بزرگ رو هم گذاشتم بعداً برات بخرم.

میخام واست یه دونه قاب طلایی واسه نمک بگیرم که یه وقت خدایی نکرده پسرمو رو چشم نکنن.بابایی میخاد یه دونه دستبند کوچولو برات بگیره و اسمت رو روش حک کنه. همش میگه ایشالا پسرم بزرگ شد میبرمش با خودم سرکار و برق کاری رو بهش یاد میدم.منم میگم نه میخام پسرمو بفرستم کلاس های مختلف و بعدم بفرستم بهترین دانشگاه و دکتر بشه. خلاصه همینجور سر آیندت باهم درگیریم.

دیشب دیدم سرکوچمون وسایل هفت سین میفروشن رفتم سه تا تخم مرغ پولکی که شکل ماهی بود برات خریدم اینقد خوشکلن. خودم کلی ذوق کردم. حالا عکساشون رو برات میذارم .

    این ماهی گلی از عید پارسال برای پسرم نگه داشتم


چندتا جوراب و یدونه کفش

یه دست لباس سایز صفر با طرح خال خالی

 یه دست لباس سایز یک

یک دست لباس پسرونه

یه سری وسایل بهداشتی

رختخواب

ویک عدد قنداق فرنگی

یه دونه حوله

ویه دونه از اینا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آرزو
18 اسفند 92 19:34
وای چی عجب خانوم تشریف آوردید نگرانتون شده بودیم. ولی انگار خرید سیسمونی داشتید. وسایلش خیلی قشنگه مبارکش باشه. لباس سایز صفرش بزرگتر از یک نیس آیا؟.
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم.یه سری مشکل واسه سیستمم پیش اومده بود.ممنونم از لطفت.نه سایز صفره کوچیکتره .تو عکس خطای دید ایجاد شدهآره ولی هنوز باید برم خرید الان بخاطر شلوغی بازار و گرمی هوا زیاد نمیتونم برم
بابای حسن
19 اسفند 92 7:43
سلام ان شاالله عید مبارکی روی همه مردم باشه تا روی خونواده شما هم باشه . چقدر به خودت اعتماد به نفس داری که پسرت قشنگ است که میخوای برایش نمک طلا بگیری اگر مثل مامانش باشد که ازش زیبایی می بارد
مامان صدیقه
پاسخ
بابای حسن مطمئن باش پارسای من هرچقد زشت باشه از حسن پوز پهن تو قشنگتره
بابای حسن
19 اسفند 92 9:22
واقعا از جوابت خیلی خنده ام گرفت و انشاالله که گل پسر تو پوز باریک باشه
مامان صدیقه
پاسخ
بله مطمئن باش پوزش به پوز مامانش میره خخخخخخخخخخخخ
ناديا
19 اسفند 92 18:37
سلام صديقه جون مبارکه عزيزم ايشالله بسلامتي گل پسرت بياد و ازشون استفاده بکنه عزيزم زياد با ماهي تماس نداشته باش چون حامله اي شايد خوب نباشه گفتم در جريان باشي
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خانمینه عزیزم من فقط بهش غذا میدم بقیه کاراشو شوهرم انجام میده
نیلوفر جون
20 اسفند 92 2:47
مبارکه
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزممم
نسرین
23 اسفند 92 16:20
مبارک باشه عزیزم به سلامتی
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی نسرین جون
مامان راضی
25 اسفند 92 19:34
خیلی نازن مبارکش باشه پارساجون.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات قشنگ می بینه
خاله افسانه
12 فروردین 93 22:33
مبارک باشه ایشالله به سلامتی تن کنه همرووووووو
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم