پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

دیابت بارداری

1392/12/18 10:29
نویسنده : مامان صدیقه
234 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی حالم حسابی گرفته شده.تست دیابت دادم و مثله اینکه قند خونم بالاست و باید رژیم غذاییمو تغییر بدم و برنج و نون و چیزای شیرین رو خیلی کمتر استفاده کنم.دیروز رفتم پیش خانم دکتر احمدی.همه چی خوب بود فشار خون و آزمایش عفونت ادرار .رشد پسل خوشمزه م هم خوب بود .صدای قلب کوچولوش هم خدا رو شکر قشنگ بود.بجز اضافه وزنم که دکتر گفت داری ماهی سه کیلو اضافه میکنی و خیلی زیاده و باید اضافه وزنت ماهی یه کیلو باشه و بخاطر همین موضوع قرص مولتی ویتامینمو قطع کرد.

تست قند بارداری هم یکم بیشتر از حد معمول رو نشون داد که بهم گفت دوباره این رو تکرار کن و فوری جوابش رو برام بیار. تا اگه لازم باشه برات دارو تجویز کنم.

مامانی خیلی از چیزای خوشمزه رو دیگه نمیتونم بخورم.دعا کن این مشکل مامانی خیلی زود رفع بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مهوار
18 اسفند 92 14:07
حیف شدش می خواستم فردا واسه همه بچه های سازمان شیرینی بیارم ان شاءالله که مشکل خاصی نیست و هر چه زودتر وضعیت تون اوکی بشه. بیخودی هم آقا پارسا رو نگرانش نکن لحظه هات سراسر سلامتی و تندرستی
مامان صدیقه
پاسخ
نه مهوار دکتر گفت مواظب باش که قندت بالا نره .حالا عجیبه از وقتی فهمیدم قندم بالاست چقد دلم چیزای شیرین میخادآره خداکنه آزمایشگاه اشتباه کرده باشه
آرزو
18 اسفند 92 19:37
انشاله که زیاد بالا نره یا زود بیاد پایین که احتیاج به رژیم نباشه آخه سخته میدونم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم.آره واقعاً وقتی نتونیم نون و برنج و ماکارونی بخوریم پس چی بخوریم
بابای حسن
19 اسفند 92 7:38
سلام مامان پارسا مشکل نداره زن برادر من هم همین طور بود ولی او زیاد بود دکتر بهش انسولین داده بود و روزی یک بار استفاده می کرد. خدا کنه که هم قند بارداری ات تنظیم بشه تا که به خوشی و سلامتی بتونی خوشبخت باشید. یک نکته هم برای مهوار گذاشتم: مهوار سلام دوباره اومدی از فرصت استفاده کنی و حرف الکی بزنی اگر راست می گفتی همون روزهای اول شیرینی میاوردی نه حالا که کمی قند بارداری مادر نی نی بالاست. ضمناً اون نمیتونه شیرینی بخوره چه ربطی به بقیه داره!!!
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی از راهنماییت باباجان.آره اینجا رو باهات موافقم . مهوار دیگه داره بدجنس میشهموقعی که باید شیرینی نیوورد حالا میخاد بیاره چه فایده؟
ناديا
19 اسفند 92 18:42
کلا ماماناي حامله تو دوران بارداري اضافه وزن ميگيرن ولي سعي کن چيزاي که قند مصنوعي دارن و زياد استفاده نکني و بجاشون يا تلخشو بخوري يا جايگزينش کني مثل کشمش يا... ايشالله که مشکلت برطرف شه مراقب خودت باش عزيزم
مامان صدیقه
پاسخ
آره خوب ولی نباید وزن زیاد تغییر کنه دکتر گفتش ماهی یک کیلو باید اضافه کنی .درمورد دیابتم هم مجبورم رعایت کنم دیگه
نیلوفر جون
20 اسفند 92 2:48
ایشا زود خوب بشی
مامان صدیقه
پاسخ
ممنونم نیلوفرجون
مامان راضی
25 اسفند 92 19:42
عزیزم نگران نباش . من خودم دیابت بارداری داشتم و روزی سه بار انسولین تزریق میکردم به مقدار زیاد 120 واحد. اما توی وبلاگم ننوشتم به خاطر اینکه به کسی نگفته بودم. انشاله که مال تو مشکلی نداشته باشه فداتشم تا رژیم هم نخوای.
مامان صدیقه
پاسخ
آره رژیمش واقعاً سخته.مرسی از لطفت عزیزدلم.
خاله افسانه
12 فروردین 93 22:34
صدیقه جون ایشالله زودی خوب میشی و همه چی میتونی بخورییییی
مامان صدیقه
پاسخ
خانمی رفتم آز دادم گفت که سری قبل اشتباه شده و دیابت نداری