پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

سوپرایز بزرگ

1392/11/29 17:44
نویسنده : مامان صدیقه
137 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دله مامان

امسال روز ولنتاین رو کاملاً فراموش کرده بودم.آخآخاز بس که درگیر کار بودم.دیروز بعد از کار بابایی اومد دنبالم.هوای خیلی خوب و بهاری بود. بارون هم نم نم می بارید. بابایی ازم پرسید : میای بریم خیابون ساحلی یه دوری بزنیم؟ گفتم :آره. بریم از خدامه.

همینجور که تو ماشین نشسته بودیم و  داشتیم به دریا نگاه می کردیم یدفعه بابایی دست کرد تو جیبش و یه بسته کادویی درآورد و داد دسته من.گفتم این چیه؟ گفت بازش کن. بازش کردم .دیدم شش تا النگو خیلی خوشکله. دهنم از تعجب باز موند.تعجبتعجب

بابایی گفت :اینا بخاطر اینه که تا چند وقته دیگه قراره نی نی کوچولومون دنیا بیاد. و هم بخاطر ولنتاینه. چونکه عشق زندگیم هستی..........

من خدا رو شکر می کنم که بابایی اینقد دوتامون رو دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نی نی شیطون
29 بهمن 92 18:06
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامان صدیقه
پاسخ
چشم عزیزم حتماً سر میزنم
ناديا
29 بهمن 92 22:16
مبارکه عزيزم کادوي خوشگلت عکسشو ميزاشتي ببينيم
مامان صدیقه
پاسخ
سلام ممنونمفعلاً امکان عکس گذاشتن رو ندارم.ولی چشم سعی میکنم یجوری عکسش رو بذارم
پرتو
30 بهمن 92 10:56
مبارکت باشه عزیزم دست همسر مهربونتم درد نکنه ایشالا به دل خوش ازشون استفاده کنی دوستم
مامان صدیقه
پاسخ
ممنونم خانمی.شما لطف دارید
مهوار
2 اسفند 92 11:15
ایناست که شاعر میگه: چرا زحمت کشیدی!! راضی به زحمت نبودیم!! چرا ویلا ندادی؟؟ کنار دریا ندادی؟؟ دست دست دست
مامان صدیقه
پاسخ
خخخخخخخخخ ویلا کنار دریا که تو بوشهر نداریم وگرنه شوهرم می خرید برام
بابای حسن
3 اسفند 92 7:26
سلام مامان پارسا النگو های جدیدت مبارک
مامان صدیقه
پاسخ
سلام مرسی بابای حسن .شما هم خسیس بازی درنیار برای مامان حسن النگو بخر
آرزو
3 اسفند 92 19:09
به به مبارکتون باشه خانمی. 2تا هم نه 4تاهم نه 6تا. به این میگن شوهر خوب
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزمممممم.آره دیگه وواقعاً سورپرایز شدم
بابای حسن
6 اسفند 92 7:07
سلام مامان حسن مثل تو چشمش به النگو و زر وزیورالات نیست زندگی و شوهر مهربانش برایش اهمیت دارد
مامان صدیقه
پاسخ
خوب منم زندگیم برام خیلی اهمیت داره .بابای حسن تو خیلی بد حرف میزنی ی ی ی ی ی ی ی مهم نشون دادن عشق شوهر به زنشه که همسرم به من بارها ثابت کرده ولی تو چی ی ی ی ی ؟
بابای حسن
6 اسفند 92 7:57
مامان پارسا عشق باید با دل باشد نه با کالایی که در بازار خرید و فروش می شود
مامان صدیقه
پاسخ
خوب درسته عشق به دله ولی همیشه بعضی چیزا بخصوص طلا نشانه ابراز عشق و علاقه هستند
بابای حسن
6 اسفند 92 9:28
اگر روزی طلا نباشه یعنی عشق هم گم شده نیست و عشق و زندگی هم تمومه!!!!!!
مامان صدیقه
پاسخ
چی میگی تو؟مهم ابراز عشق و احساساته حالا هرکسی با یه زبانی اون رو بیان میکنه