پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

انتخاب اسم پسر خودم

1392/11/27 8:52
نویسنده : مامان صدیقه
419 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزممممم.عشق خودم.ماچماچماچ

این روزها که دیگه ماشااله کم کم داری بزرگ میشی و واسه خودت مردی میشی و هی شکم مامانی رو بزرگتر میکنی بیشتر باورم شده که وجود داری و همیشه کنارمی.تو خونه.... تو محل کار....خونه مامان بزرگا... همه جا.خیلی حس شیرینی دارم.آخه وجودت به من و بابایی دلگرمی میده و امید زندگی.

روز جمعه با بابایی و عموهات و زن عموها و مامان بزرگ و بابابزرگ رفته بودیم جنگل بنه گز.هوا خیلی خوب بود.همه جا سرسبز و قشنگ.همه هم حسابی حواسشون به من و تو بود منم کیف کردم.نیشخندنیشخندنمیذاشتن دست به سیاه و سفید بزنم.خلاصه خوش گذشت.تشویق

ولی همه ازم می پرسیدن اسم آقا پسرت رو چی گذاشتی؟سوالمنم که اسمتو انتخاب کردم.ولی فعلاً لو ندادم.

اوایل بارداری که هنوز ویار داشتم و حالم بد بود.بابایی همش واست اسم پیشنهاد میداد.منم حالم خوب نبود. زیاد تو بهر این چیزا نبودم.خوب که شدم زن دایی یک کتاب اسم بهم داد .یه کتاب خیلی قطوره.منم گشتم و گشتم و گشتم تا به یه اسم خوشکل رسیدم.

بابایی دوست داشت اسمت رو فرزان بذاریم.مامان بزرگ میگفت بذاریم محمدجواد. زن عمو میگه : سبحان

عمو مجید میگه :سیروس     خاله میگه:آرش      ولی خودم میگم :پارسا.

و از اونجایی که فقط نظر خودم مهمتر از همه ست پارسا رو انتخاب کردم . آخه هم تلفظ قشنگی داره.هم معنای بزرگ و قشنگی داره.و هم تو فامیل بابایی اصلاً این اسم رو نداریم.

دلم میخاد وقتی بزرگ شدی اسمت رو دوست داشته باشی. و ازم راضی باشی و مثله اسمت پرهیزکار و خداپرست باشی.لبخندلبخندماچ

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای حسن
27 بهمن 92 14:27
سلام خانمهای امروزی فقط دلشون خوشه که طوری زیر کارها جیم بشند برای تعیین نام کوچولوی دلبندت قرعه بینداز هر اسمی شد خبر بده تا نظر بدیم خوبه یا نه!!! هر اسمی برای خودتان قشنگ است همان اسم مبارکش باد
مامان صدیقه
پاسخ
سلام.بابای حسن. ایشالا تبدیل بشی به بابای حسن و حسین و کاظم و صادق و مهدی و رضاو نقی و تقی و قلی.برای اسم بچه های خودت قرعه بنداز
بابای حسن
27 بهمن 92 14:38
خدا انشااله چنین خیر و برکتی هم به خانه شما هم بده مامان پارسا هر که به این دنیا بیاید خدا روزی اش را هم می دهد.
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی بابای حسن من دلم دختر هم میخواد همش پسر باشه مگه تیم فوتباله
مهوار
27 بهمن 92 14:52
سلام... منم یه بار واسه کسی اسم انتخاب کردم اونم واسه داداش کوچولوم همه می گفتن بذارید عبدالرضا تا با اسمه اون یکی داداشی ست باشه ولی من پامو کردم تو یه کفش گفتم باید بذارین محمدجواد (آخه اسمه بهترین دوستم بود).. حالام هر وقت صداش میزنم کلی حال می کنم با اسمش. مثله خودم خوش سلیقه ای "پارسا" اسمه خیلی خیلی خیلی قشنگیه.. مبارکش باشه اگه به سلیقه بابای حسن باشه اسمه بچه اتو باید بذاری قلی از این دعاهای خوب خوب که واسه بابای حسن میکنی واسه ماهم بکن لحظه هاتون نورانی
مامان صدیقه
پاسخ
بله مهوار جون میبینی بابای حسن چقد بدسلیقه بعدشم من هرچه واسه تو دعا میکنم فایده نداره.ایشالا هرچه زودتر اینجوریبشی.بعدشم اینجوری
مهوار
27 بهمن 92 14:56
راستی یادم رفت قالب قبلیت قشنگ تر بود
مامان صدیقه
پاسخ
خوب خواستم تنوع ایجاد کنم.آخه خیلی تکراری شده بود
پرتو
27 بهمن 92 17:30
چه اسم قشنگی انتخاب کردی عزیزم مطمئنم که برازنده ی فرشتت هم هست و خودشم حسابی از این اسم کیف میکنه دوستم ، مبارکت باشه خاله جون اسم قشنگت
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم.آره تا حالا که همه نظرشون مساعد بوده
ناديا
27 بهمن 92 21:12
اخه نازي پارسا کوشولو اسم خوشگليه مبارکش باشه هميشه به گردش عزيزم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزمممممم.لطف دارید شما
رزا
29 بهمن 92 9:52
عزیزم قشنگه مبارک باشه انشالله به سلامتی به دنیا بیاد
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی.
آرزو
3 اسفند 92 19:14
منم اگه اسم دخترم اینی که تو ذهنم باشه رو انتخاب کنم انشاله اسم پسرم رو میذارم پارسا که بش بیاد آخه اسم پسره دیگه ای نمیاد بش. خوش نام باشه تکراری هست ولی قشنگه
مامان صدیقه
پاسخ
آره خوب ولی ما اصلاً تو خانوادمون همچین اسمی نداریم.من از معنا و تلفظش خیلی خوشم میاد
نیلوفر
6 اسفند 92 23:24
به به چه اسم برازنده ای. انشااله که نامدار باشه و باعث افتخار پدر و مادرش
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی خانمی