پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

فاش کردن یه راز

1392/11/14 9:11
نویسنده : مامان صدیقه
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگ و شیطون خودم .لبخندقلبقلبامروز تصمیم گرفتم یه راز و که به جز بابایی و مادرجون به هیچکس نگفتم رو برات فاش کنم. وقتی که تو هفته 14 بارداری بودم و برای تست غربالگری رفته بودم سونوگرافی.دکتر سلطانی ازم پرسید : میدونی اول دوقلو داشتی؟ منم با تعجب و دهانی باز گفتم نهههههههتعجبتعجب گفت ولی یکی از قل ها همون اول کاری تو مرحله تشکیل نطفه از بین رفته و کاملاً کوچیک شده و هیچ رشدی نکرده.

مامانی من اینقد ناراحت شدم که داشت گریه م می گرفتناراحتناراحتمنشی دکتر هم تو اتاق بود اونم واسه اینکه چیزی گفته باشه رو کرده بهم و میگه: چرا بچه میکشی؟منم بگو دلم میخاست خفه ش کنم.

ولی دکتر بهم اطمینان داد که اون قل از بین رفته هیچ مشکلی واسه شما درست نمیکنه و شما صحیح و سالم هستی.بعدشم ستون فقراتت و فک بالا و پایین و دست و پاهات رو بهم نشون داد خیلی باحال بودی مامانی نیشخندنیشخندماچولی بعضی وقتا که یادم می افته دلم واسه قل ناز تو میسوزه و یجورایی ناراحت میشم.بابایی همش دلداریم میده و میگه بهش فکر نکن حتماً حکمتی داشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

roza
14 بهمن 92 10:13
سلامتي و زيبايي با رزا آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد. کرم و اسپری تمییز کننده و جلا دهنده طلا و جواهر نانو گلد رزا كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. با 25 درصد تخفیف http://rastaco.ir
پرتو
14 بهمن 92 10:58
عزیزم حتما حکمتی داشته بازم خدا رو شکر که این فرشته کوچولو سالمه و انشاالله به سلامتم به دنیا میاد
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم.حتما همینجوره
ناديا
14 بهمن 92 15:10
نگراني واسه چي عزيزم حکمتي توشه که نميدوني اون منشي ام مي خواسته حرف بزنه به قول معروف راه رفتهخوبه خطري واسش نداره خدارو شکر کن گلم
مامان صدیقه
پاسخ
آره منشی رو اعصابم بود
مامان راضی
14 بهمن 92 23:12
غصه نخور خانومی حتما حکمتی تو کار بوده انشاله نی نی به سلامتی به دنیا بیاددددد
مامان صدیقه
پاسخ
نه دیگه غصه نمیخورم.ولی دلم واسش میسوزه خیلی کوچولو بوده
رزا
15 بهمن 92 9:36
4ساله عزیزم
سوگند
15 بهمن 92 19:10
اشگالی نداره عزیزم مهم اینه که الان کوچولو سالمه راستی نینی دختری شد یا پسری؟
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم احتمال زیاد پسره به دکتر که گفتم گفت فعلاً نرو سونوگرافی
نسرین
15 بهمن 92 22:28
آخه نازیییییی عزیزم ناراحت نباش یه حکمتی بوده.
مامان صدیقه
پاسخ
نه دیگه باهاش کنار اومدم بله حتماً حکمتی داشته
بابای حسن
19 بهمن 92 14:32
باسلام مامان نی نی هیچ وقت ناراحت نشو که چرا اون یکی از قلها نمونده چون خداوند همه چیز را روی حساب و کتاب برنامه ریزی شده اجرا می کند.خدا را شکر که خودت و اون نی نی کوچولیت سالم هستید برای خدا دوقلو یا سه قلو کار مشکلی نیست بعضی اوقات چیز هایی را مصلحت می داند که ما خیلی بعد ها به آن پی میبریم همنون چیزی که بابایی ات گفته درست است و هیچ گاه در خصوص این موضوع از خدا نخواه چون اگر به نفع تو بود برایت می گذاشت که زنده بماند.به ارزوی سلامتی و تندرستی برای این خانواده محترم و آرزوی رسیدن آرزومندان به این آرزوی بزرگ و زنده شدن حس پدرو مادری در خانواده ها شما را به خدا می سپارم
آرزو
19 بهمن 92 19:01
پس خدابهت رحم کرده خدا نی نی تو واست حفظ کنه وصحیح وسالم به دنیاش بیاری. از صدای قلبش معلومه پسره
مامان صدیقه
پاسخ
آره دیگه من همه چیزهایی رو که دارم مدیون خدا هستم.اون بمن همیشه رحم کرده
مهوار
20 بهمن 92 9:05
سلام مُمان نی نی کوچولو... بعد از مدت ها وقت کردم اومدم وب تون رو دیدم.. ساده و زیبا نوشتین. ایشالا هر چی زودتر نی نی کوچولوتون صحیح و سلامت به دنیا بیاد. یه بچه خوشگل و نازنازی.. از بچه ی بابای حسنم ناز تر باشه. به بابای حسن کوچولو هم توصیه می کنم بجای اینکه مرخصی بگیره بره یللی تللی بره یه کم به حسن کوچولو برسه..
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی مهوار جون. ایشالا که شما هم هرچه زودتر سروسامون بگیرید و من همراه نی نی م بیایم عروسیت.من به همکاران خوبی مثله شما و بابای حسن افتخار میکنمآره نی نی من معلومه از حسن قشنگتر میشه
بابای حسن
20 بهمن 92 11:49
سلام مامان مغرور تو از کجا میبینی و می فهمی که نی نی ات از حسن قشنگ تر است نه اینکه حسن ماه شب 14 است ولی تو هم این همه به نی نی ات نناز یک ضرب المثل داریم که میگه کلاغ بچه اش را از همه موجودات قشنگ تر می بینه
مامان صدیقه
پاسخ
علیک سلام من قصد جسارت نداشتم بابای حسن .حسن هم خیلی خوشکل و تپلیه ماشاله.ولی خوب من مطمئنم نی نی من قشنگترهآخه شبیه مامانش میشه