پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

دیروز رفتیم پیش خانم دکتر

1392/11/13 8:29
نویسنده : مامان صدیقه
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگمقلبقلب.خوبی مامانی؟حالا که یه مدتی هست با ضربه هایی که با دست و پاهای کوچیکت بهم وارد میکنی و وجودت رو کاملاً تو ی دلم حس میکنم خیلی خیلی دوست دارم بدونم دخملی یا پشر ؟دیگه طاقت ندارم ؟ امروز یا فردا دیگه حتماً میرم سونو گرافی تا دوباره ببینمت عزیزم.

دیروز ظهر ساعت 1 بود که مرخصی گرفتم و با هم رفتیم پیش خانم دکتر. مثله همیشه حسابی مامانی رو تحویل گرفت و از حال شما پرسید؟ بهش گفتم خانم دکتر هنوز نمیدونم جنسیتش چیه؟گفت نیازی نیست یا دختره یا پسر ؟از این دو حالت که خارج نیست؟خندم گرفته بود.نیشخندنیشخند گفتم خانم دکتر میتونی برام یه سونو بنویسی؟ گفت نه لازم نیست هر ماه بری سونو چه خبره؟بعدشم که فشار خونمو گرفت و بهم گفت که روی تخت دراز بکشم .گوشی رو گذاشت رو شکمم و صدای قلب کوچکت توی فضای اتاق پیچید . نمیدونی وقتی صدای قلبتو رو میشنوم چه حس خوبی بهم دست میده ؟ماچقلبمامانی چرا قلبت اینقد تند تند میزنه؟ها؟دکتر بهم گفت میشنوی مثله صدای پای اسبی که داره تند تند میدوه؟گفتم :آره واقعاً همینجوره. صدایی مثله صدایه تیکو تیکو تیکو تیکو .

بعدش نگاهی به شکمم انداخت و دستش گذاشت روش و فشار داد و گفت خوبه ماشاله رشد کرده.و بهم اطمینان داد که همه چیز خوبه .فقط گفت مواظب باش که زیاد خودت رو خسته نکنی. منم گفتم چشم.

خلاصه بابایی اومد دنبالمون و باهم رفتیم خونه.بابایی هم خیلی خوشحال شد وقتی بهتش گفتم که همه چیز عالی بوده.لبخندلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا نجفی
13 بهمن 92 9:18
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان صدیقه
پاسخ
سلام باشه عزیزم حتماًسر میزنم
نسرین
13 بهمن 92 11:09
خیلی خوبه که همه چی خوبهههههههههه. لینکت کردم عزیزم.
ناديا
13 بهمن 92 17:21
عزيزم خداروشکر که ني ني حالش خوبه به دکتر ميگفتي مي دونم از اين دو حالت خارج ني ولي جواب دوستامو چي بدم با اصرارشون منو از حالت عادي خارج کردنخيلي شيرينه صداي تپش قلب کسيو بشنوي که داره تو وجود خودت رشد ميکنه خوشبحالت صديقه جون واسه منم دعا کن دعات گيراس
مامان صدیقه
پاسخ
عزیزم نگران نباش صبور باش و حتما یرو زیر نظر یه دکتر خوب.استرس هم نداشته باش و این موضوع رو بسپار به خدا.مطمئنم نتیجه میگیری.
پرتو
14 بهمن 92 11:01
واقعا شنیدن صدای قلب یه فرشته که توی وجودته خیلی زیبا و شیرینه شکر خدا که همه چی نرمال و عالیه مواظب خودت و فرشتت باش عزیزم
مامان صدیقه
پاسخ
ایشالا هرچه زودتر خدا قسمت شما کنه عزیزم.