پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

یه حالت عجیب

1392/11/9 13:13
نویسنده : مامان صدیقه
156 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب حدود ساعت 9 بود توی پذیرایی ایستاده بودم و چشمم به تلویزیون بود.یدفه نی نی م یه ضربه زد و احساس کردم داره به سمت نافم میره.یهو شکمم قلمبه شد و بدجور به نافم فشار اومد طوری که احساس کردم الانه که پوسته شکمم پاره بشه.ترسیدم.فوری دراز کشیدم بعد از چند دقیقه به حالت اولش برگشت.این دیگه نمیدونم چه حالتی بود؟جوجوی خوشکلم.یادم باشه دنیا اومدی ازت بپرسم داشتی چکار میکردی توی شکمم ؟باید راستشو به مامان بگیاماچماچماچقلب خیلی دوست دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ناديا
9 بهمن 92 21:24
يا داشته کنجکاوي ميکرده يا فوتبال بازي ميکرده يا عروسکشو گم کرده بعد که ديده دراز کشيدي فکر کرده موقعه خوابه اونم خوابيده
مامان صدیقه
پاسخ
آره بنظرم همینطوره احتمالاً فوتبال بازی میکرده
sogand
11 بهمن 92 10:32
عزیزم نترس کوچولوها همشون اینطورین تکوناشون خیلی بامزست دارن شیطونی میکنن دیگه
مامان صدیقه
پاسخ
البته من تجربه ای در این مورد نداشتم.بعد که پرسیدم تا واسه همه همینطوره
نیلوفر جون
11 بهمن 92 23:16
ای خدا جاش تنگ شده بچه
مامان صدیقه
پاسخ
به قول نادیا جون احتمالاً فوتبال بازی میکرده
منم دارم مامان میشم
12 بهمن 92 5:18
سلام عزیزم من هم هفته 16 بارداری هستم. خوشحال میشم این دوران رو با هم بگذرونیم و از تجربیات هم استفاده کنیم. من شما رو لینک کردم اگه مایل بودی منو بلینک
مامان صدیقه
پاسخ
باشه عزیزم.خوشحال میشم
مامان راضی
12 بهمن 92 10:57
ای جونممممممممممممم مثل دخمل من شیطونه بعضی وقتا یه چرخی میزنه که باباش تعجب میکنه با اجازت لینک شدی دوست داشتی به وبم سر بزن
مامان صدیقه
پاسخ
باشه عزیزم حتماً بهتون سرمیزنم
ناديا
12 بهمن 92 12:11
خصوصييييييي
نسرین
12 بهمن 92 12:41
سلام عزیزم انشالله به سلامتی بارداری رو سپری کنی و یه نی نی خوشگل به دنیا بیاری. مراقب خودت باش
مامان صدیقه
پاسخ
سلام مرسی خانمی.
ناديا
12 بهمن 92 14:30
بچه ها ميشه لطف کنيد و به وب بچه ي خواهرم سر بزنيد و براش يه نظر کوشولو بزاريد مرسي از محبتتون ادرسش تو لينکام هستش (تروليها)
مامان صدیقه
پاسخ
باشه حتماً
پرتو
12 بهمن 92 15:14
احتمالا داشته قد میکشدیه فسقلی خدا رو شکر که خوبین عزیزم نگران نباش و تا میتونی از این دوران خوب استفاده کن
مامان صدیقه
پاسخ
آره خوب ماشاله خیلی شیطون شده.مرسی عزیزم ایشالا هرچه زودتر شماهم نی نی دار بشین
آرزو
13 بهمن 92 0:12
سلام عزیزم تقریبا2هفته با هم اختلاف داریم و دخترمن کوچیکتره. هنوز تکوناشو احساس نکردم نگران این قضیه م هرچند دکترم گفت دیر نشده هنوز و همه چی عالیه. خوب میخاستم نظرمو راجع به گهواره هم بگم خیلی قشنگ وشیکه.
مامان صدیقه
پاسخ
سلام عزیزم ایشالا دخترت صحیح و سالم بیاد بغلت نه نگران نباش تا هفته بیست و چهارم وقت داره تا تکوناشو حس کنی.وقتی ضربه میزنه خیلی لذت بخشه.مرسی ولی در مورد گهواره منصرف شدم.