پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

ماهان خرابکار

1394/8/25 13:05
نویسنده : مامان صدیقه
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی خودم،پسر نازم

این روزا حسابی خرابکار و شیطون شدی .مجبور شدم همه وسایل خطرناک و شکستنی رو از توی سطح خونه جمع آوری کنم .اصلا با اسباب بازی هات بازی نمیکنی و عاشق یخچال و فریزر ودست زدن به سیم و کابل های تلویزیون و ... هستی.خندونک

کلمات بیشتری رو میگی به عمو داوود میگی دادو.قه قهه

به عمو داود خیلی علاقه داری و ظهرها تو بغلش می خوابی.

اون روز خودکار رو برداشتی و روی دستت خط خطی کردی میگم اینا چیه؟میگی ات (ساعت).یعنی روی دست خودم ساعت کشیدم قه قهه

ازت میپرسم ساعت چنده؟ میگی دو

اون روز رفتم خونه تا در فریزر بازه و هرچی توش بوده یخش آب شده.تا نگو شما در فریزر رو باز گذاشته بودی.شانس آوردیم نسوختمتنظرخسته

پنج شنبه گذشته هم بردمت حمام وموهات روکوتاه کردم .چون خوشت نمی اومد و گریه میکردی .یکم خراب شدی و موهات کوتاه و بلند شد.

آروم نمی شینی ازت یه عکس درست و حسابی بگیرم

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب برید:

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان نسرین
27 آبان 94 20:41
وااای چه وروجکی شده ماشالله خداخفظش کنه. بوووووس
کیان
2 آذر 94 14:56
وای چجوری رفتی اون بالا تورو خدا تکون نخور تا مامانی رو صدا کنم بیاد بگیردت. ای وروجک شیطون
مامان صدیقه
پاسخ
بله ماشالا خیلی شیطونه