پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

سوتی های مامان

1393/10/17 10:26
نویسنده : مامان صدیقه
505 بازدید
اشتراک گذاری

خندونکخندونکخندونکخنده

پسر گلم

الان که شما ماشاله 7 ماهه شدی و کم کم داری بزرگ میشی و از حالت نی نی بودن درمیای دوست داشتم به بعضی از سوتی های خودم در مورد مواظبت از شما اعتراف کنم.

خووب بچه ی اولم هستی و من قبل از شما زیاد بچه داری نکرده بودم و با خیلی چیزها آشنا نبودم.البته همیشه سعی کردم که نهایت احتیاط رو رعایت کنم و نذارم کوچکترین صدمه ای بهت وارد بشه ولی خوب بعضی وقتا دست خود آدم نیست.ولی با این وجود هروقت میبرمت پیش دکتر یا بهداشت همگی از رشد و وزن و قدت خیلی راضی هستن.ماشالهههههه.

اولیش هنوز چهل روزت نشده بود .خیلی کوچولو بودی .هروقت بهت شیرمیدادم امکان نداشت که نپره تو گلوت و به سرفه نیفتی.حتی پیش دکتر هم بردمت.دکتر گفت از رفلاکسه ولی اشتباه میکرد. شیوه شیردادن من اشتباه بود بعد از اینکه نحوه شیردادن بهت رو عوض کردم خوووب شدیخندونکخواب آلودشاکیبیچاره پسرم نزدیک بود خفه بشه....دلخور

دومیش یک ماهه بودی نصفه شب بیدار شدی واسه شیر من خواب آلود بودم خواب آلود.از تو بغلم افتادی رو تخت .غمگینخدارو شکر چیزیت نشدآرام

سه ماهه بودی یه بار میخاستم تو روشویی بشورمت آب رو ولرم کرده بودم داشتم میشستمت یهو آب داغ شدی و دست خودم و پای تو سوخت که جیغ زدی و گریه کردی ولی زود کشیدمت بیرون و زودی آروم شدیسوتمامانی معذرتتتتتت  .....   اون دفعه هم خونه بابابزرگ همینجوری شد.

همین اواخر خاستم بهت قطره آهن بدم.قطره چکون رو گذاشتم دهنت و خالی کردم.پرید تو گلوت.غمگیندوباره نزدیک بود خفه بشی....

یبارم بعد از حمام بردمت بیرون که بعدش سرمای خیلی بدی خوردی .بعد از اون هروقت حمومت میدم اصلا نمیبرمت بیرون.

یبارم تو ماشین بودیم داشتم برات شعر میخوندم یدفعه هیجان زده شدم حواسم نبود تو ماشینیم پرتت کردم بالا سرت محکم خورد تو سقف ماشین.بدجور گریه کردی هههههه بابایی کلی باهام دعوا کردخندونکخندونک

ببخش من یه مامان بی تجربه هستم.

عکس ماهان تو دسک تاپ کامپیوتر مامان

 

 

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان مهنا
17 دی 93 12:56
عیب نداره مامانی همه ماکه بچه اولمون هست ازاین اشتباها کردیم ولی خوب چه میشه کرد
مامان صدیقه
پاسخ
آرههیچ کاریش نمیشه کرد
خاله عاطفه
17 دی 93 16:56
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزم حتما
فاطی
17 دی 93 18:27
سلام ای قربون ماهان خشکل اشکال ندار ه همه مامانا این سوتی ها رو دادن بچه بزرگ میشن فراموش میکنن
مامان صدیقه
پاسخ
بله باید مواظب باشیم سوتی هامون باعث نشه بچهامون آسیب نبینن
فاطی
17 دی 93 18:37
ببخشید این لینک دوستان داخل وبلاگ چه طوری اضافه کردین هرچه ور میرم نمیشه ممنون میشم بهم توضیح بدین
مامان صدیقه
پاسخ
باشه حتما بهتون میگم
مامان نسرین
17 دی 93 20:07
آخییییییی عزیزم تو ماشین خیلی جالب بود. طفلی ماهان. اشکال نداره بچه هامون ما مامانا رو می بخشن.
مامان صدیقه
پاسخ
آره پسرم خیلی دردش اومد
❈ Kosar❈
19 دی 93 11:21
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان صدیقه
پاسخ
سلام مرسی عزیزم شما لطف دارید خواهش میکنم باشه حتما
مامان یاسی
19 دی 93 20:15
وااای چه پسر ناز نازی. دورش بگردم
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی عزیزمممم
خاله عاطفه
20 دی 93 14:19
سلام...مرسیییییییییییییی بازم وبم بیایید ماشالله پسری
مامان حبه قند
20 دی 93 20:44
مامانی اینهمه بلا سرم آوردی. اعتراف فایده نداره باید واسم جایزه بخری. شوخی کردم عزیزم از این اتفاقا واسه همه پیش میاد.
مامان صدیقه
پاسخ
من دوست داشتم اعتراف کنم
niloofar
21 دی 93 14:12
عزیزممممممممممممممم خیلیییییییییییییی باحال بود. مخصوصا تو ماشین بالا انداختن بچه خخخخخخخخخخخخ هر کدوم از ماها یه اشتباهاتی میکنیم ولی واقعا نوشتن این سوتیا خیلی جرئت میخواد. آفرین
مامان صدیقه
پاسخ
نیلوفرجوون.بچه م خیلی گریه کرد.آه اصلا حواسم نبود
عمو حجت ماهان یکی یدونه
31 خرداد 95 14:16
خیلی جالب بودن.
مامان صدیقه
پاسخ
سلام .اه شماهم نظر دادی دستت درد نکنه