پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

تکونای شدید

1393/2/15 10:49
نویسنده : مامان صدیقه
268 بازدید
اشتراک گذاری
دیشب با بابایی نشسته بودیم و داشتیم تلویزیون نگاه می کردیم یدفه شروع کردی به تکون تکون خوردن.تکونای شدید .ترسیدم فکر کردم الانه که دنیا بیای .تکونای شکمم رو بابایی هم می دید و می خندید و قربون صدقه ت می رفت.ضربه های رو که با پاهای کوچولوت به بالای شکمم وراد می کردی رو دقیقاً حس می کردم. قشنگ فهمیدم که کف پاهات چقد کوچیکه.فسقلی شیطون خودم.میدونم دوست داری زودی دنیا بیای .میدونم اون تو جات تنگ شده و حسابی کلافه شدی .ولی پسرم صبور باش
پسندها (1)

نظرات (7)

سادات
15 اردیبهشت 93 12:37
عزيزم بهترينها رو برات ارزو مي كنم اميدوارم ني ني گلت سالم وصالح باشه خانومي برا منم دعا كن كه خدا يه كوچولو هم به من بده اخه خيلي دلم بچه ميخواد
مامان صدیقه
پاسخ
ان شاله نی نی زودی میاد تو دلت نگران نباش
مامان ناديا
15 اردیبهشت 93 16:48
واي چه جالب فهميدن کف پاشخوشبحالت تو داري کم کم بارتو خالي ميکني ولي من تازه باردارم تو اين روزها از ترس اينکه مبادا از دستش بدم در استرسم
مامان صدیقه
پاسخ
ان شاله که نی نی ت می مونه و بزرگ میشه و شکمت رو قلمبه میکنه استرس نداشته باش مامانی فقط احتیاط کن
arezoo
16 اردیبهشت 93 0:42
آخی الهی بگردم. منم این حس رو تجربه کردم خیلی خوشاینده. دلت ضعف میره واسه در آغوش گرفتنش.دیگه آخرای خطی.....خط پایان بارداری
مامان صدیقه
پاسخ
آره عزیزم بی صبرانه منتظر درآغوش گرفتنشم.خیلی لذت بخشه
رزا
16 اردیبهشت 93 10:02
انشالله که به سلامتی به دنیا بیاد ودلتون شاد کنه
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی نفسم ایشالا زودی خبر بارداریت
♥ مامان مهیلا♥
16 اردیبهشت 93 17:55
سلام خدا پارسا جونو واستون نگه داره خوشحال میشم به وب منم سر بزنید من تا 1هفته دیگه دخملمو بغل میکنم ممنون
مامان صدیقه
پاسخ
سلام مرسی خانمی حتماً بهتون سر میزنم
niloofar
16 اردیبهشت 93 18:42
صدیقه جون پسرت به جای این خونه ی گرم و نرم ولی تنگ دیگه یه بغل امن میخواد که مامانش براش لالایی بخونه و شیرش بده. انشااله این یکی دو هفته آخر هم به سلامتی طی میشه
مامان صدیقه
پاسخ
مرسی واقعاً همینجوره خودمم خیلی مشتاقم که پسرمو ببینم
نیلوفر جون
24 اردیبهشت 93 17:18
دنیا نیموده این جینگلی