پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ماهان جون و شایان جون

خواب های جورواجور

1392/10/21 9:30
نویسنده : مامان صدیقه
325 بازدید
اشتراک گذاری

شبا که میخوابم همش خوابهای جورواجور می بینم.خمیازهتو بیشتر خوابایی که می بینم نگرانی و ناراحتی و ترس هم هست و همش بخاطر نگرانی هاییه که تو طول روز دارم.مثلاً پریشب خواب دیدم که رفتم سونوگرافی و هرچی اصرار می کنم دکتر جنسیت بچه رو بهم نمیگه و همش منو دعوا می کنه.یا چند شب پیش خواب دیدم که بچه مون به دنیا اومده سپردمش به رضاو اومدم سرکار.وقتی برگشتم خونه میبینم بچه نیست .از رضا می پرسم بچه کجاست؟ جواب میده حوصله نداشتم نگهش دارم بردمش چاکوتاه خونه عموت اینا.از ترس داشتم میمردم.خلاصه بعضی وقتا از ترس از خواب می پرم.کلافه

دیروز جمعه رفته بودیم خونه مادرشوهرم .نمیدونم چه اصراری داره که من اسم بچه رو محمدجواد بذارم.متفکربا اینکه خیلی مادرشوهرمو دوست دارم و براش احترام قائلم ولی در مورد اسم بچه م دوست دارم هرچی که خودم دوست دارم بچه م رو صدا بزنم و براش اسم انتخاب کنم.منم بهش جواب دادم شاید بچه ی من دختر شد . تا اول جنسیتش مشخص بشه واسه اسمش هم آخرش یه فکری می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

❤خونه نمدی❤
21 دی 92 10:55
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامان ناديا
21 دی 92 18:13
صديقه جون زياد رو چيزي متمرکز نشو بزار يکم ارامش داشته باشي اينا همه از فکر وخياله تو طول روز براي اسمم مگه مي زارن هرکي يه اسمي مي گه الا خودت اونم از ذوق و دوستداشتنشونه ايشالله که ني نيت به سلامتي به دنيا بياد
مامان صدیقه
پاسخ
آره واقعاً در مورد اسم هر کسی یه نظری میده ولی خودم منتظرم جنسیتش مشخص بشه بعدش اسم رو انتخاب کنم.البته الان یه چندتایی رو در نظر دارم.مرسی عزیزم از نظرت