پسر عزیزم عشقم ماهانپسر عزیزم عشقم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 3 روز سن داره
زندگی عشقولانه مازندگی عشقولانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
شایانشایان، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه سن داره

ماهان جون و شایان جون

پسری که همه دوستش دارند

1395/3/29 8:53
نویسنده : مامان صدیقه
257 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تو سن دو سال و یک ماهگی حسابی شیرین زبون شدی.ماشالا همه کلمات رو درست تلفظ می کنی و جمله کامل می بندی.شعر هم بلدی بخونی .هر شعری رو دو سه بار برات بخونم حفظ میشی و خودتم می خونیش.

خیلی شیطون و خرابکار شدی و حسابی ریخت و پاش داری.مگه خواب باشی که بتونم به کارام برسم.برات سی دی های بیبی انیشتن میزارم که خیلی خوشت میاد و بعضی شعراشو حفظ هستی.

هنوزم صبح ها که من سرکارهستم خونه مادربزرگت هستی و تا ساعت سه که خودم میام دنبالت.

این روزها هم که ماه رمضونه و من روزه می گیرم و بعضی وقتها بی حالم ولی بازم باید حسابی بهت برسم.

دارم از پوشک میگیرمت ولی زیاد باهام همکاری نمی کنی و شیر خشک رو شب تا شب بهت میدم .اونم چون خودت ازم میخای.

علاقه ی زیادی به پفیلا داری و خودم برات درست می کنم.

از میوه ها هندونه و گیلاس رو دوست داری و ازم میخای.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب برید

علاقه خاصی به پله معمولی داری و مرتب از پله خونمون میری بالا

اینم چندوقت پیش که رفته بودیم رستوران میداف

اینجام تو کوچه افتادی و صورتت زخم شد که الان خداروشکر خوب شدی

پسندها (1)

نظرات (1)

کیان
21 تیر 95 14:33
ماهان جون ماشالله خوب زرنگ هست یا وگر نه من شنیدم بچه های دیگه تا سه سالگی پوشک دارند آفرین به شما